Orbitz Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Noen som vet gjengedimensjon nippel til DD Z-Chip skal skifte nippel fra 1/2" om til 3/8" så slipper jeg noen overganger... trenger svar i løpet av dagen Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Det burde gå ganske greit å presse 3/8" slange over 1/2" nipler så lenge slangen er litt god. Lenke til kommentar
Orbitz Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 har bare slanger fra biltema/clas ohlson....jaja det burde vel gå om jeg varma opp slangen litt.. bah, måtte ha ny pumpe pga den jeg hadde bøgga, gikk liksom begge veier så vannet gikk jo så vidt frem... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg vil råde deg til å sende en mail til DDen og spørre. Men jeg vil tippe det er 1/4" NPT. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Se nøye etter på informasjonssiden. Hvis du ikke finner noe kan du friste lykken med å sende en mail! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå