Shilo Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hei, det er en ting jeg lurer på: Kan man få kjøpt billig mobiltelefon, hvis man har en abbn. fra før av. Eller selges det bare med nytegning av abbn? Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hvilken operatør bruker du? Med Telenor kan du binne opp abonnementet ditt hver 12 mnd for å få billig telefon. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Som regel kan du binde deg i f.eks. 12 måneder til med samme abonnement du allerede har og dermed få en rimeligere telefon. Kalles vel utstyrsoppgradering på 'fagspråket' Lenke til kommentar
Shilo Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Jeg har netcom abbn. Kan jeg kjøpe en mobil med netcom abbn. billig og så bruke min nåværende abbn? Eller må jeg nytegne abbn? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Du kan videreføre det. Du har det samme abbonementet, men du er bindet til det i 12 måneder til. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Flytter denne til 'Operatører og tjenester'. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Hei, det er en ting jeg lurer på: Kan man få kjøpt billig mobiltelefon, hvis man har en abbn. fra før av. Eller selges det bare med nytegning av abbn? Om du har et abo som er _utenfor_ bindingstid, så kan du binde dette opp for nye tolv måneder ja. Så om du har feks et netcom active talk abo nå, uten binding, så kan du få subsidiert telefon hos forhandler. Eller du kan bytte til en annen operatør som gir subsidierte telefoner, og beholde nr ditt allikevel. Alternativt, om du har binding, så kan du tegne helt nytt abo, og således få subsidiert telefon, og bruke denne med det gamle aboet (gamle simkortet), og således få billigere telefon. Men der er det lite å spare..kommer ann på hvor lang bindingstid du har igjen nå. EDIT: Siro, her er jeg helt enig med flyttingen Endret 14. september 2004 av Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå