Gå til innhold

Noen som har erfaring med VideoStudio 8?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

VIDEOSTUDIO v. 8

Hei,

Jeg har hatt VS 8 installert på min PC siden den ble gitt ut. Har forøvrig hatt lisens på alle versjoner siden VS 3. Programmet fungerer utmerket, og ingen bugs eller andre problemer er erfart.

Ulead har igjen vist at de lager stødige og gode produkter, og denne gangen er de helt i toppklasse for amatør-videoredigering.

En menge nye filtere er inkludert i denne versjonen, bla er det automatisk korreksjon av farger, metning, balanse, osv. i tillegg til de mere vanlige spesialeffekt-filterne som følger med slike programmer.

Nytt i denne versjonen er forøvrig en integrert "MovieMaestro", som lar deg designe musikk som passer til lengden av filmen din. Du velger bare sjanger, type og lengde på musikken - og Movie Maestro genererer fin bakgrunnsmusikk til din video.

Programvaren har forøvrig fått egen meny for File | Edit | View osv i tillegg til redigeringsfunksjonene for videobehandling.

Både brukervellighet og resultat er supert. MPEG-komprimeringen er absolutt godkjent og selv DVD-brenningsdelen fungerer uten problemer.

Anbefaler å kjøpe programmet vie Ulead sine nettsider, da prisen (99$) er gunstig og du slipper å betale for toll og frakt(!)

:thumbup:

D123

Lenke til kommentar

VideoStudio-versjonene er kjent for å være langt mer stabile enn Pinnacles tilsvarende, og så vidt jeg vet har VideoStudio 8 flere muligheter enn Pinnacle Studio 9. Jeg har selv hatt VideoStudio 6, 7 og 8 og har ikke noe å klage på. Men til mer avanserte greier med mange lyd- og videospor bruker jeg Pure Motion Editstudio 4.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...