Serqevx Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 På rimi ved gamleskolen min slipper de som vil inn, og butikkeieren er blitt på talefot med elevene.. Mye hyggeligere på den måten Lenke til kommentar
lperik Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Jeg lever ofte etter loven Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 [litt Ot]når jeg bodde i kr.sand var jeg og skulle handle mat i en rimi/rema oppe med mølla (for dere som er kjente) den ligger jo rett med en eller anne ungdomsskole og der sto det faktisk LÆRERE i dørea og slapp bare inn 5-10 elever om gangen så det kom jeg tuslende 19 år og Ble stoppet av en lærere som sa FREKT til meg .. still deg i kø og vent . skal ikke mere enn 5 elver inn om gange .. han var sikklig FREKK i kjeften .. jeg ble passe hissig (siden jeg har kort lunte og kommer fra det kalde nord) og spørr han ka i Hæ+++te det er han prater om og han ser på meg og sier. butikke har krevd at det ikke skal mere enn babla ellever inn og du som elve burde vite dette ... og så skulle han gi meg anmrkning og banne til en Lærer .. du skal tor at jeg skjelte han ut etter hver en note som finnes hjemme i nord og dette rett forann masse elever som tydelig likte at noen ødela dagen til læreren .. og så gikk jeg bare inn .. tenk og tro at jeg gikk på skole , og å være så frekk , det er et sikklig eksempel på at en lite gruppe kan ødelegge for mange ikke bare for medelver Haha. Grim det. Har gått 3 år på det skitne stedet. Han læreren som stoppet deg .. han var ikke litt høy, gammel og med hvitt hår som så ut nesten som en .. .. sau? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Han læreren som stoppet deg .. han var ikke litt høy, gammel og med hvitt hår som så ut nesten som en .. .. sau? Sånn? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Går på en offentlig videregående skole, med ca 1000 elever. Hakke opplevd noe slikt.. Kanskje bare likegreit.. Bor i Nord-Trøndelag, Stjørdal. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 -klippe litt- Han læreren som stoppet deg .. han var ikke litt høy, gammel og med hvitt hår som så ut nesten som en .. .. sau? husker ikke men det er mye mulig det .-. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Hah, rett ved siden av ungdomsskolen jeg går på ligger det en Prix-butikk... Den ligger toppen 30 meter fra skoleområde og greier... De tjener skikkelig fett på oss elevene som går der, og de bygde ut butikken med flere kasser og en egen liten bakeri-disk inne i sjappa i februar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå