Stian Jevnaker Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Bestillte meg noe vannkkjølingsdeler i dag, bla en Airplex evo 120 Radiator... Så det jeg lurer på er hvordan festeannordninge er det på denne? Ser ingen på bildet, men er det slike festeører på siden? Noen som har en slik i pcen sin, og evt kan linke til et bilde der jeg ser hvordan du har montert den? På forrhand takk for alle svar! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Det er skruehol på baksida. =) Lenke til kommentar
Stian Jevnaker Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Det er skruehol på baksida. =) Oki, er det de man kan anntyde helt ytters i kanten på den nedre delen? Noen som har litt flere bilder av denne raddisen... Lenke til kommentar
bluesman Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Du bruker samme hullene som du fester vifta med. Letest er det da og sette raddisen på den ene siden av blekket i kassa, og viftene på utsiden, eller la skruene gå gjennom både, kasse vifte og raddis. Jeg har en EVO 240 festet på førstnevnte måte. Lenke til kommentar
Stian Jevnaker Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Okay, men jeg tenkte og ha raddisen på utsiden evt bak på kabinettet jeg...må skruene da gå gjennom raddisen? Er det slik det funker...? Følger det med festeskruer? Jeg aber spør... Lenke til kommentar
bluesman Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Okay, men jeg tenkte og ha raddisen på utsiden evt bak på kabinettet jeg...må skruene da gå gjennom raddisen? Er det slik det funker...? Følger det med festeskruer? Jeg barespør... Nei, skruene går ikke gjennom raddissen, det er kun gjenger i den. Mener og huske at det fulgte med skruer, hvis ikke trenger du 3M x 30mm 4stk. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Da jeg kjøpte min Evo 360 så fulgte det ikke med skruer. Og takk Bluesman, for skruetypen Lenke til kommentar
henrikw Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 ingen skruer med min 240 heller.. kjøp inn noen for sikkerhets skyld Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Det følger ikke med skruer. Kjøpe 8stk på en gammeldags Jernvarehandel som jeg brikte til å skru fast 2*120mm vifter. Kjøpe Fire 3-4mm skruer med mutter og skiver og borret hull i radiatoren og kabinettet. Som du gjettet har jeg en EVO240 radiator. LOZER Lenke til kommentar
Skofus Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 jeg har chiftech og har da festa min over PSU og hos meg fulgte det med skrues som var lange nokk til å gå gjennom kabinett, vifte og så inn i radiatoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå