Joachim_F Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Årets kanskje største strategitittel er ferdigutviklet, og vil komme i salg om kort tid. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Må snart være to personer for å klare å spille igjennom alle spillene som kommer Lenke til kommentar
Jan1984 Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hvis jeg bestiller spillet fra USA får jeg det før da ? Er det noen som vet om en bra web-butikk USA ? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Gledelig nyhet endelig et nytt storslagent strategispill på markedet. Mens vi venter kan vi jo spille demoen da. Jeg har aldri opplevd makan til ringenes herre\troya\kino følelse i et strategi spill. Bare digger når tusenvis av mann støter sammen i intens kamp på slagmarken like imponerende hver gang, og alle likene som ligger strødd over alt etterpå må sef ha en bra maskin da og en stoooor god skjerm får å få den riktige følelsen Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 wOOHA... Gimme gimme gimme... 1. oktober... jah da vet jeg ka som skjer i hele høstferien (Veni, Vidi, Vici) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg