quiller Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Jeg kjøpte nettopp en gammel PII (Slot 1), men det fulgte ikke med vifte (bare kjøleribbe). Trenger jeg en vifte til prosessoren eller holder det med bare kjøleribben? Hvis dere anbefaler vifte, hvor får jeg tak i en som passer til prosessoren? Lenke til kommentar
Cirrius Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Du trenger ikke cpu vifte, bare kabinettvifte. Har selv hatt en gammel compaq p3 450mhz slot1, og den hadde ingen vifte. Lenke til kommentar
Borf Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 det bør holde med berre kjøle ribbe, viss det er noko bedre (større) enn det boxed som følger med (då heile ribba er inni plastik..) har sjølv ein p3 500 som går uten vifte på ribba, men eg har pressa i ekstra vifte i kassa. Gjekk fint uten, men vart litt for varm.. eller du merker det når maskia blir ustabil då kan det lønne seg å ha litt kjøling på han Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 anbefaler å kjøpe en vifte får sikkerhets skyld gå på http://www.microplex.no kjølereslot a/slot 1 og finn deg en vifteribbe du liker :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå