Chosiso Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Trenger litt småhjeøpå til Matten her.. Skal ha Prøve Imorgen, så jeg lurer på om det finnes noen sider som det står noen ting om Ligninger? Fant en side tidligere, men den var om Kvadrater og slikt.. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Trenger litt småhjeøpå til Matten her.. Skal ha Prøve Imorgen, så jeg lurer på om det finnes noen sider som det står noen ting om Ligninger? Fant en side tidligere, men den var om Kvadrater og slikt.. www.matematikk.net Her finner dud et meste Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Trenger litt småhjeøpå til Matten her.. Skal ha Prøve Imorgen, så jeg lurer på om det finnes noen sider som det står noen ting om Ligninger? Fant en side tidligere, men den var om Kvadrater og slikt.. www.matematikk.net Her finner du et meste Gå inn på 9. klasse og du har regler til pensumet på skolen. Edit: Sorry, feiltagelse at dette ble posta to ganger. Endret 14. september 2004 av eirik99 Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Jepp, da er det bare å Pelme det inn i Regel-boken da.. Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå