gspr Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Første prerelease av det vi alle har ventet så lenge på - Firefox 1.0 - er ute. Det ligger lite info på nett, men... Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Har du prøvd den slik at du kan gi oss info da? ;p Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 http://www.mozilla.org/products/firefox/releases/0.10.html <- den tror jeg det er.... Bedre find var det eneste jeg så som en herlig ny feature. Og selvfølgelig at du kan åpne blokkerte vinduer! Håper dette fikser FireFox bug'en som gjør at jeg ikke kan bruke "contacts" eller gi nye folk gmail fordi FF blokker vinduene (selv om all blokking er slått av, og gmail.google.com er i "allow list") Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 ja den er grei da.. vet ikke helt hva jeg skal si, prøv den så ser du det. den har rss saker slik at når du er på /.org så ser du rss saken som du kan bookmerke, og når du er inne på sider som den stenger popup til så ser du noe på toppen. bra dag da.. gnome 2.8 og evolution 2.0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå