J*J Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Endelig har jeg fått min S700 Den er bare helt RÅ. Sinnsyk RÅ tlf. Ingen slår denne. Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Endelig har jeg fått min S700 Den er bare helt RÅ. Sinnsyk RÅ tlf. Ingen slår denne. er ihvertfall glad du ikke klarer å bruke størrelsen, fargen og fonten du prøver på. unødvendig. men jaja, gratulerer Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hvordan er den da, skriv litt mer utfyllende Lenke til kommentar
Habla Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Han har ikke den...det er ingen som har den enda. Bortsett fra Benglaboy. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Han har ikke den...det er ingen som har den enda.Bortsett fra Benglaboy. Og deg Lenke til kommentar
J*J Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Jeg Kan bare referere til alt som er skrevet før. Denne telefonen er bare konge. Lyden på radioen er feks helt topp. Hadde selv P900 tidligere og den kan ikke måle seg. Fikk den sendt fra en kompis i Usa. KONGE TELEFON. Får enda en snart for min kompis fikk se den og ble halt vill. Er i himmelen Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Den er rimelig overpriset her i Norge. Over 6k er for mye syns jeg. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg Kan bare referere til alt som er skrevet før. Denne telefonen er bare konge. Lyden på radioen er feks helt topp. Hadde selv P900 tidligere og den kan ikke måle seg. Fikk den sendt fra en kompis i Usa. KONGE TELEFON.Får enda en snart for min kompis fikk se den og ble halt vill. Er i himmelen Hvor i Usa kjøpte han den? Amerikansk nettbutikk? Hva var prisen? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Har ikke kommet ut i USA heller. Kun noen få spessielle folk som har fått den.. Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hva om vi kjøper den i sverige? Er det norske menyer? Hva blir prisen da? Lenke til kommentar
Swix Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hva om vi kjøper den i sverige? Er det norske menyer? Hva blir prisen da? På SE modeller pleier jo det og være Nordiske versjoner med både Norsk og Svensk meny på samme software....så det vil jeg tippe vil gå greit! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 S700 er ikke ute i USA enda. Dette er en som kødder med oss..simple as pie. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Stenges. Åpenbart tullepost. Denne telefonen ikkje er tilgjengeleg i markedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg