Fallingwater Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hei sveis! Jeg driver og tar litt fag slik at jeg får bedre snitt og mer poeng slik at jeg kommer inn på et godt studie til neste år Jeg har nå meldt meg opp i eksamen i 2BI og 3KJ til jul. Noen som har noen erfaringer eller vise ord å komme med i denne sammenhengen? Er det vanskelig? Leseteknikk? Hva er det viktig å fokusere på i pensum osv... Takker for svar! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 gjør oppgaver! dette gjelder i alle realfagsfag gjelder for meg da, jo flere oppgaver jeg gjør jo mer har jeg forstått emnet Lenke til kommentar
t_man Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Hei sveis! Jeg driver og tar litt fag slik at jeg får bedre snitt og mer poeng slik at jeg kommer inn på et godt studie til neste år Jeg har nå meldt meg opp i eksamen i 2BI og 3KJ til jul. Noen som har noen erfaringer eller vise ord å komme med i denne sammenhengen? Er det vanskelig? Leseteknikk? Hva er det viktig å fokusere på i pensum osv... Takker for svar! Kom du ikke inn på NTNU i år? (kan godt være at jeg blander deg med en annen :-( ) Hva er det du ønsker å studere da? Forresten; mener at på 2BI-eksamen kan du måtte vise elevforsøk.. Er vel strengt tatt ikke nødvendig å ta det, men du sliter hvis eksaminator vil at du skal vise ett av forsøkene.. Endret 18. september 2004 av t_man Lenke til kommentar
Feh Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 har 3BI og 3KJ nå... 3bi er ikke som 2bi, så det skal jeg ikke si noe på! 3Kj er litt seigt, du skal kunne din 2kj bra for å gjøre det bra her! som sagt over, det er utrolig viktig å LESE MASSE OG IKKE MINST FORSTÅ DET DU LESER! (samt oppgaver) Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Nye nasjonle regler i år ang 3KJ er at du kan ta med inntil 20 A4-sider med egenproduserte notater. Dette kommer i tillegg til formelsamling og tabellverk Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 har 2 BI selv, faktisk veldig lett fag hvis man interesserer seg for det. les og lær. kjemi kan bli noe værre, her er det kjekkt med undervisning Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 leser på 3KJ prøve nå ganske tørrt stoff egentlig det jeg leser på "organisk kjemi"... men det er ganske lett... Det som er moro med 3KJ er at nå får man mer ansvar på laben, og kan gjennomføre mer kompiserte og interessante forsøk enn i 2KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå