Gå til innhold

Verdens mest SEXY laptop?

Crazy_Viking

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er absolutt en kul maskin, men slik jeg ser det er det en ting ved specs'ene som gjør at den ikke er god nok... Maks 512MB ram... 512MB er OK idag for litt ordentlig bruk med Win XP...men oppgradere RAM er gjerne en veldig billig oppgradering som gjør at en maskin kan brukes enda 2-3 år til, så dermed blir levetiden mye dårligere på en slik en. Men den SER jo kul ut da... :)

Cobos

Lenke til kommentar

Sinnsykt stilig laptop. Selvfølgelig ingen skrivebordserstatter men den holder da i lange baner til studier/jobb. Det er slik laptoper skal være :thumbup: Hvis den i tillegg var i aluminium og tålte støt og en vannsprut eller to så skulle det være den ultimate.

Edit:Leif

Endret av cremaster
Lenke til kommentar

Det er liksom Sony og Apple som utmerker seg på godt gjennomførte produkter rent estetisk. Det finnes unntak fra andre produsenter også selvfølgelig. Men det er jo de som synes neonlysrør i pc kabinett er stilfullt, så det kommer mye ann på mottakeren om hva som betegnes som sexy.

Endret av oarnoy
Lenke til kommentar

Jeg klarer aldri å finne ut om denne go-l siden er seriøs? websiden har så mangen elementer som minner om apple, litt parodi på en måte. Bare at den er ganske uelegant. Er det noen som vet om disse produktene finnes? Hvis du trykker på "logo" så begynner det å bli litt merkelig..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg klarer aldri å finne ut om denne go-l siden er seriøs? websiden har så mangen elementer som minner om apple, litt parodi på en måte. Bare at den er ganske uelegant. Er det noen som vet om disse produktene finnes? Hvis du trykker på "logo" så begynner det å bli litt merkelig..

Den er seriøs. :)

Lenke til kommentar

Heisann!

Vi tar nå en kåring av diskuterte laptoper:

3.plass : 286 compaq, alt var jo bedre før...

2.plass : acer ferarri edition eller hva den nå heter. kul design men litt for my stæsj og knapper og styr...

Og så til vinneren :Ingen over, ingen ved siden.

1.plass : Sony Vaio x505. Utrolig lekker. Beste jeg har sett til nå. Og bare for å ha sagt det: Målgruppen for denne maskinen gir en lang fa.. i hvilke specs den har og hvor mye den koster i forhold til hva du får! Denne maskinen kjøpes kun for at den har et råflott design og ingenting annet.

Utrolig lekker!

Endret av tinsley
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...