josteinsen Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Sexy bærbar det der, men jeg synes 15" powerbook er penere Det synes definitivt ikke jeg. så fint for deg da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Sexy bærbar det der, men jeg synes 15" powerbook er penere Det synes definitivt ikke jeg. så fint for deg da Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Sexy bærbar det der, men jeg synes 15" powerbook er penere Det synes definitivt ikke jeg. så fint for deg da jeg synes at 1992 modellen til mac er mye finere enn begge de to tilsammen:p Endret 14. september 2004 av Hetland Lenke til kommentar
Cobos Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Det er absolutt en kul maskin, men slik jeg ser det er det en ting ved specs'ene som gjør at den ikke er god nok... Maks 512MB ram... 512MB er OK idag for litt ordentlig bruk med Win XP...men oppgradere RAM er gjerne en veldig billig oppgradering som gjør at en maskin kan brukes enda 2-3 år til, så dermed blir levetiden mye dårligere på en slik en. Men den SER jo kul ut da... Cobos Lenke til kommentar
Tored Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Likte ikke Sonyen.. den så ut som et hode med gigantisk panne. Lenke til kommentar
skyline Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Likte ikke Sonyen.. den så ut som et hode med gigantisk panne. Wok panne? Men seriøst, har sett finere. Men den var ikke ille, for all del. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Sinnsykt stilig laptop. Selvfølgelig ingen skrivebordserstatter men den holder da i lange baner til studier/jobb. Det er slik laptoper skal være Hvis den i tillegg var i aluminium og tålte støt og en vannsprut eller to så skulle det være den ultimate. Edit:Leif Endret 15. september 2004 av cremaster Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 tja den er jo sånn karbon kompositt tingtang...er det mer plast følelse enn metall? Lenke til kommentar
oarnoy Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Det er liksom Sony og Apple som utmerker seg på godt gjennomførte produkter rent estetisk. Det finnes unntak fra andre produsenter også selvfølgelig. Men det er jo de som synes neonlysrør i pc kabinett er stilfullt, så det kommer mye ann på mottakeren om hva som betegnes som sexy. Endret 15. september 2004 av oarnoy Lenke til kommentar
olekri Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Liker ikke når den er så tynn jeg, personlig sikler jeg på en slik en: Hollywood Gold XPress må være litt støyende men. pytt pytt. Lenke til kommentar
oarnoy Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg klarer aldri å finne ut om denne go-l siden er seriøs? websiden har så mangen elementer som minner om apple, litt parodi på en måte. Bare at den er ganske uelegant. Er det noen som vet om disse produktene finnes? Hvis du trykker på "logo" så begynner det å bli litt merkelig.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg klarer aldri å finne ut om denne go-l siden er seriøs? websiden har så mangen elementer som minner om apple, litt parodi på en måte. Bare at den er ganske uelegant. Er det noen som vet om disse produktene finnes? Hvis du trykker på "logo" så begynner det å bli litt merkelig.. Den er seriøs. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Leste litt på notebookforums at Go-L ikke er så seriøst. Folk var hvertfall veldig tvilsomme til den siden. Lenke til kommentar
Crazy_Viking Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 hehe... mange meninger her! kan si meg enig at apple leverer fete laptops, men denn er da uansett sinsykt sexy! Hypp på en sony vaio levernadør i oslo!(hmm..forettningside!!?)hint hint Crazy... Lenke til kommentar
tinsley Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Heisann! Vi tar nå en kåring av diskuterte laptoper: 3.plass : 286 compaq, alt var jo bedre før... 2.plass : acer ferarri edition eller hva den nå heter. kul design men litt for my stæsj og knapper og styr... Og så til vinneren :Ingen over, ingen ved siden. 1.plass : Sony Vaio x505. Utrolig lekker. Beste jeg har sett til nå. Og bare for å ha sagt det: Målgruppen for denne maskinen gir en lang fa.. i hvilke specs den har og hvor mye den koster i forhold til hva du får! Denne maskinen kjøpes kun for at den har et råflott design og ingenting annet. Utrolig lekker! Endret 16. september 2004 av tinsley Lenke til kommentar
Tored Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Laaaaangt ifra enig med deg der. Lenke til kommentar
torsk Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Den er ikke dum, men jeg skal gå for en slik når den kommer ut! EDIT: Titt på videoen.... Endret 17. september 2004 av torsk Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Tror de postene her har en stor faktor av smaken som baken. Det er personlig smak og alle inkludert meg selv har rett/ galt. Lenke til kommentar
Steffen2 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Nesten like sexy som min Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Kjempe sexy, men bilder eller en link hadde gjort det enda bedre:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå