Doc_Chronic Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Jeg sitter her og bruker azureus. Men d går så UTROLIG seint. Jeg har en 1Mbit linje fra telenor. Og hastigheten min er i gjennomsnitt 5 kbs, er jeg heldig ligger den på 40 kbs en liten stund før den faller igjen. Jeg laster jo opp raskere enn jeg laster ned til tider! Noen som vet hva som kan vær galt? EDIT: Har btw den Sparklan trådløse routeren sammen med speedtouch modemet. Endret 14. september 2004 av AcIdica Lenke til kommentar
monstar Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Det spiller ikke noen rolle om du har 10mb/s, det avhenger bare om hvor mange som laster ned samme filen.. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 det er hvor mange seeds som er online, som avgjør hastigheten din. warezprat er forresten ikke lov på forumet, les retningslinjene! Lenke til kommentar
skyline Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 det er hvor mange seeds som er online, som avgjør hastigheten din.warezprat er forresten ikke lov på forumet, les retningslinjene! Din nisse, det er også "lovlige" filer på bittorent, fx. linux distro`er. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Er "the sims 2" en "lovlig" fil, tror "du"? Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 det er hvor mange seeds som er online, som avgjør hastigheten din.warezprat er forresten ikke lov på forumet, les retningslinjene! Din nisse, det er også "lovlige" filer på bittorent, fx. linux distro`er. jaha! når ble sims 2 "lovlig" og laste ned Lenke til kommentar
Jon A. Feet Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Regner med at tråden stenges snart, men om du ser på antall seeds i forhold til peers skjønner du hvorfor d går tregt....... Lenke til kommentar
trulsta Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 kanskje det er sims 2 preview video? sims 2 screenshot pakke?..eller en sang som heter det?..La moderatorene ta seg av det som evt. er ulovlig! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Din nisse, det er også "lovlige" filer på bittorent, fx. linux distro`er. nisse kan du selv være Det står da tydelig i trådstarters post at han laster ned The Sims 2, noe som er ulovlig. Dermed er det ulovlig her på forumet også Trulsta: da hadde han vel skrevet at det var en trailer eller lignende Endret 14. september 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
Xticy Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 ser ikke problemet, han har jo redigert det bort. og skal alle leke moderatorer kan de like godt starte eget forum. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 ser ikke problemet, han har jo redigert det bort.og skal alle leke moderatorer kan de like godt starte eget forum. poenget er at han sa selv i stad at han lastet ned The Sims 2, og da velger jeg å tro at det er sant, og samtidig ulovlig. Hvis du ikke kan hjelpe trådstarter, skjønner jeg egentlig ikke hvorfor du poster her Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Beklager, beklager, jeg kryper til korset!!! Har redigert det vekk siden det virker som om et par av dere ikke får sove inatt viss jeg lar det stå! Lenke til kommentar
It's me Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Posten stenges grunnet særdeles mye søppelposting, lekemoderatorer og annet tull. Siden det om at trådstarter angivelig skal ha skrevet om å laste ned warez ble fjernet, vil ingen advarsel bli gitt. Slutt å leke moderatorer, rapporter heller posten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg