Paulex Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Har fått en sånn s-vhs eller noe sånt på scart kabelen på TV. Når jeg kobler denne i mitt 9800XT og til den vil den ikke fatte at det er en tv der. Det er en bryter på den scarten på tv som det står IN og OUT. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Gå inn på kontrollpanelet til skjermkortet for å se om det er mulig å bytte manuelt. fra skerm til tv. Endret 14. september 2004 av Lugmeister Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Ja, men skal ha begge 2 da.... Men sånn kabel messig er det rett? Og hva nå? Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Scarten skal stå på inn om du skal ha signaler inn på tv'en din. Skal kunne "tvinge" skjermkortet ditt til å finne tv i catalyst-driverne. display properties -> advanced -> displays -> troubleshoot... -> force detection of my tv. Funket for meg, men da må tven din og støtte s-video (regner med at du mener det, og ikke s-vhs som er en videokassett-standard) signaler. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Jeg har fått s-vhs scart. ****, det finnes slike bare at det er s-video også sant? Lenke til kommentar
puts Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg tror da at s-video og s-vhs er det samme.. Correct me if i'm wrong Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg tror da at s-video og s-vhs er det samme.. Correct me if i'm wrong tror det har vært noen laaange tråder om forskjellen på de to Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Hmmm...... Tror at s-vhs skulle funket ifølge han data mann duden. Og at den til og med skulle ha bedere kvalitet.... Lenke til kommentar
highlander Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Du må gå i instillinger Høyreklikk skrivebord > Egenskaper > Instillinger > Avansert > Også finner du frem så du kan bytte til TV istedet for Analog Skjerm. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Ja, har jo prøvd det... Men, tror jeg kjører s-video istedefor, selv om s-vhs hadde funka. Fordi en kamerat klarte det heller ikke med s-vhs. Og dataen min finner den på stedet hvis jeg putter inn en s-video liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå