int20h Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Mer konfigurérbare grafikkort ABIT sin uGuru-teknologi gjør at man har kontroll over en rekke innstillinger på hovedkortet, eksempelvis minnefrekvens og viftehastighet. Lignende finesser vil bli integrert på flere av selskapets grafikkort. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hehe, ikke gi bort alle svarene da Lenke til kommentar
skyline Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Hmm, en feil i artikkelen? Abit lager/lagde vel også skjermkort basert på nvidia? Eller er dette historie? Okay, sjekka litt. Abit LAGDE skjermkort basert på Nvidia, FX5900 var det siste. , sorry! Endret 14. september 2004 av skyline Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 De lager nok enda.... Fx5200 kort blir fortsatt produsert etter det jeg husker Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 jaja, kjekt dette - men hvorfor gi bort svarene? uGuru Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 med tanke på konurransen.. joda.. tror egentlig det er en av de enkleste spørsmålene. En dreven pcbruker som skriver på forumet vet hva det er. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Bare halvparten fikk alle svarene riktig på forrige konkurranse... Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Den var litt mer vanskelig enn denne men nok offtopic lurer egentlig på om uguru kommer til å hjelpe noe serlig på kortene Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 God beslutning av ABIT, å legge det inn på X300. For de som kjøper det kortet kommer jo garantert å bruke den funksjonaliteten. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hvorfor må man kalle μGuru for akkurat uguru? μ er den greske bokstaven my og den brukes som betegnelse for mikro, altså mikroGuru. uGuru = Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 *Pirke pirke Lenke til kommentar
Templar Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Dem må få uGuru til å funkere korrekt da. Har ett Abit HK her med uGuru, piper som jeg vet ikke hvad uten grunn, skal levere det tilbake siden jeg kan ikke selge ett HK som bare vil gjøre neste kjøper GAL med grunnløs piping. Kortet trengte også overvolting på CPU til å være stabilt og brenne gjennom 20 timer med Prime95. uGuru mener jeg er forsått litt sån gimmick som ikke er helt gott endnå. Simon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå