Zardoz Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Når jeg loader winmx tar det flere minutter før den blir pålogget og klar til bruk. Er det noe jeg kan gjøre for å få fortgang i saken? Lenke til kommentar
Ripp3r Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 For det første ER WinMX et UTROLIG treig program. I tillegg kan det være internett forbindelsen din, skift til f.eks KaZaA og får raskere loading tider (husk å se i nyhetene fra Hardware.no om hvordan du fjerner de filene som gjør Pc'n intagelig for gratis reklame, ikke noe farlig. Hos meg er det fjernet, uten problemer) Lenke til kommentar
gutorms Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Auda. Det her kan fort utarte seg til en "hva er best" krig. Men for å holde seg til det egentlige spørsmålet. Er du bak en firewall eller gateway/proxy? Hvis du er det så vil det nok ta litt tid å logge seg på og du får ikke alle features i winmx. Det du må gjøre er å åpne for port 6699 tcp og 6257 udp i router/proxy/firewall til din spesifikke maskin. Det samme ville forresten også være tilfelle for andre p2p klientapplikasjoner (som f.eks kaaza), men der gjelder selvsagt andre porter. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 9. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2002 Quote: Den 2002-05-09 12:32, gutorms skrev:Men for å holde seg til det egentlige spørsmålet. Er du bak en firewall eller gateway/proxy?Hvis du er det så vil det nok ta litt tid å logge seg på og du får ikke alle features i winmx. Det du må gjøre er å åpne for port 6699 tcp og 6257 udp i router/proxy/firewall til din spesifikke maskin.Det samme ville forresten også være tilfelle for andre p2p klientapplikasjoner (som f.eks kaaza), men der gjelder selvsagt andre porter. jo jeg bruker ZoneAlarm. Hmm når det gjelder dette er jeg en skikkelig Class A n00b, men jeg skal se hva jeg får til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå