voluz Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hei! Driver og snuser litt på å kjøpe bruktbil. Har egentlig vært åpen for de aller fleste merker og typer - men ønsker litt "class" (litt elektronikk, kjørecomfort etc.) i en eldre bil fremfor en nyere bil av billigste sort uten noe som helst ekstrautstyr. Har den siste tiden fått øynene opp for Mitsubishi Sigma, Nissan Maxima, Honda Legend etc. Selvsagt eldre utgaver da jeg ikke har mer enn drøyt 70 000 kroner å investere i bil. Har funnet to fine Mitsubishi Sigma'er. Den ene har fordelen med ALT av utstyr (traction control, antispinn, cruise control, automat, el.heving av seter, stor motor etc.), mens den andre har fordelen av at den er 2 år nyere, litt flere deler skiftet + at den er mer bensingjerrig. (Men har ikke traction, antispinn osv.) Jeg klarer ikke helt å finne ut av hva som er det beste kjøpet... (Vet jo ikke om jeg skal kjøpe noen av dem, men likevel.) Kan noen hjelpe meg med å avgjøre det? Sammenfattet info finner dere her: http://crap.voluz.no/sigma.html Utover det skulle jeg gjerne hørt noen synspunkter om Sigma også? Noen som har hørt noe bra/dårlig om dette merket? Håper på svar! Lenke til kommentar
Doch24 Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 hei hei! Kjører en Sigma 3,0 i 24v selv.. Alt utstyr + skinn og 4- hjulsstyring. og sportskasse. I tillegg er det sport og comfort regulering på fjæring. Meget bra bil...Ulv i fåreklær. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Ingen forstå-seg-på'ere som har noen gode innspill? Lenke til kommentar
Ingebrigt Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Den nyere bilen har lavere km stand og har ikke vært bulket (?). Den eldre bilen er et motorhavari som venter på å skje hvis registerreimen har vært byttet bare èn gang, forutsetter da at det er godt over 90000 km siden. Utover det synes jeg disse bilene ser mye bedre ut i svart enn i sølv, men svarte biler er verre å holde pene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå