Aalton Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 opsettet ditt ser veldigt bra ut! men som han over her sier at det kan bli noe leverings tid på grafikk kortet.... og jeg er enig det ... pass på at alle delene du bestiller er på lager!!! Lenke til kommentar
gunnar24 Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Men er det bedre om man har PC3500/3700?? Tja, hvis du skal overklokke er det greit å ha litt å gå på. Bare pass på at det ikke går for mye på bekostning av timings. Jeg har forresten relativt likt oppsett, det sparker godt fra seg i spill. har du et forslag på noen gode minnebrikker da? Lenke til kommentar
gunnar24 Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 opsettet ditt ser veldigt bra ut!men som han over her sier at det kan bli noe leverings tid på grafikk kortet.... og jeg er enig det ... pass på at alle delene du bestiller er på lager!!! jeg kan godt vente leeeenge på et ATI skjermkort... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 GeIL PC4200 DC Ultra Platinum 1024MB/2x512MB. Har PC3500-versjonen og de er kjempebra Lenke til kommentar
gunnar24 Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 (endret) skulle gjerne hatt noe som er tilgjengelig på netshop, og helst fra produsentene Corsair eller OCZ i og med at jeg har hørt rykter om at de er de beste sammen med et AMD 64-system, tar allikavel tipset dit i vurderingen.. takk!! det er spesielt timingen jeg har problemer med, hva bør man bruke.. har 0 peiling på timings! Endret 15. september 2004 av gunnar24 Lenke til kommentar
Øl_Mariachi Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hvis du vil ha rambrikker med lav timings og ikke skal klokke kandisse være et bra alternativ. Lenke til kommentar
gunnar24 Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Hvis du vil ha rambrikker med lav timings og ikke skal klokke kandisse være et bra alternativ. vet ikke hva jeg skal, kanskje lurt å ha brikker man kan klokke hvis dette skal bli noe jeg gjør...??? har sikkert litt lyst til å klokke =) Endret 15. september 2004 av gunnar24 Lenke til kommentar
Radial Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hvis du vil ha rambrikker med lav timings og ikke skal klokke kandisse være et bra alternativ. Sannsynligvis beste alternativ hvis man ikke får tak i PC-3700 EB, i alle fall i følge OCZ support. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hvis du vil ha rambrikker med lav timings og ikke skal klokke kandisse være et bra alternativ. vet ikke hva jeg skal, kanskje lurt å ha brikker man kan klokke hvis dette skal bli noe jeg gjør...??? har sikkert litt lyst til å klokke =) Det er vel snakk om Multiplier-klokking eller, så da trenger man ikke så veldig rask RAM. Netshop har igjen 2 stykk av de OCZ 3700E.B. brikkene... Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 OCZ minne gf6800 ultra (Pixel shader 3.0 og Directx 9.0c støtte) Hovedkort: Gigabyte eller Msi begge kortene er gode. Lenke til kommentar
gunnar24 Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Hvis du vil ha rambrikker med lav timings og ikke skal klokke kandisse være et bra alternativ. vet ikke hva jeg skal, kanskje lurt å ha brikker man kan klokke hvis dette skal bli noe jeg gjør...??? har sikkert litt lyst til å klokke =) Det er vel snakk om Multiplier-klokking eller, så da trenger man ikke så veldig rask RAM. Netshop har igjen 2 stykk av de OCZ 3700E.B. brikkene... ser ut som netshop bare har EL og ikke EB i 3500/3700.. hva er forskjellen?? er det en stor forskjel? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Det er vel snakk om Multiplier-klokking eller, så da trenger man ikke så veldig rask RAM. Athlon 64 har kun mulighet til å justere multiplier nedover, så det blir ikke rare overklokkingen med kun multiplier. Lenke til kommentar
gunnar24 Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 (endret) kan ingen fortelle meg hva slags RAM-brikker jeg bør kjøre hvis jeg ikke skal klokke mye (vet ikke hvordan man gjør det)... jeg skal ha maks kjøling, så hvis det er det som skal til for å klokke skal jeg det.. det skal være ocz eller corsair og de må ligge på netshop.no er det noen vesentlig forskjell på EL og EB, i så fall hva og er det merkbart på f.eks spill, osv... og hva er forskjellen på timings og hva slags timing er bra og hva er ikke bra.. Endret 15. september 2004 av gunnar24 Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Athlon 64 har kun mulighet til å justere multiplier nedover, så det blir ikke rare overklokkingen med kun multiplier. Er ikke dette tilfelle på bare K8T800-brikkesettet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå