Gå til innhold

6800GT i Shuttle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Shuttle har vedig bra PSU, jeg har nå

- Vannkjølingspumpe 12V

- 3 harddisker

- 2 vifter

- Hovedkort

- ATI 9600 Pro

- 512MB DDR3200 RAM

Inni kabinettet, Bruker 1 Y strømsplitter

Og småting som

- 2 Ekstra USB uttak

- USB Keyboard

- USB Mus

- USB Bluetooth

- Ekstern DVD brenner

- Ekstern harddisk

Er også tilkoblet

Ingen tegn til ustabilitet. Tror du trygt kan bruke det 3D-Kortet

Lenke til kommentar
Det vil jeg tro.

Det vil jeg også tro. Finner det ut i dag siden jeg får min SN95G5 + 6800GT i dag. :)

Fiffig, rapporter tilbake her da! Er også veldig interessert i støynivået, dette kortet har "smartcooling" etter hva jeg har forstått, så det skal kunne regulere hastigheten på vifta avhengig av varmen. Skjermkortet jeg har nå bråker helt jævlig :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ja. Nå står boksen på rommet for å partisjonere/formatere harddiskene... Støynivået er greit nok, ikke musestille, ikke bråkete. Om du bytter vifta bak så får du den kanskje enda mer stillegående også. :)

Jeg har funnet ut at den nesten ikke bråker. Stans skjermkortviften med fingen i noen sekunder, så opplever du noe du sannsynligvis aldri klarer ved skifte av vifter: total silence.

Lenke til kommentar
Ja. Nå står boksen på rommet for å partisjonere/formatere harddiskene... Støynivået er greit nok, ikke musestille, ikke bråkete. Om du bytter vifta bak så får du den kanskje enda mer stillegående også. :)

Jeg har funnet ut at den nesten ikke bråker. Stans skjermkortviften med fingen i noen sekunder, så opplever du noe du sannsynligvis aldri klarer ved skifte av vifter: total silence.

Stoppe vifta? :ohmy: Høres drastisk ut. Har du også sånn "vrooooooooooooooooooom" når PC-en skrur på? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...