kirjogra Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 4 stk hehehe. http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=39615 Sapphire Radeon x800 XT 256MB Skjermkort Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Innen man får bestilt er de nok revet bort! Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Innen man får bestilt er de nok revet bort! Tja, det står fortsatt 4 på lager så du har en sjanse. Teller på knappene selv om jeg skal bestille eller ikke. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Det var jo dyrt til å være bulk. Men de får vel solgt det til den prisen. Folk er jo helt ville Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Det var jo dyrt til å være bulk. Men de får vel solgt det til den prisen. Folk er jo helt ville Ja. Prisen er jo bare 100,- mindre enn kortet fra Asus som er Retail... Har på følelsen at mpx tjener ganske mye på dette kortet. Såfremt det blir solgt til den prisen... Får fortsatt beskjed om 4 på lager... Og når det gjelder villskap, tja. Synes nå det er verre hvis du tar en titt i "Hjelp jeg skal ha ny PC" og ser på budsjettene folk er villige til å bruke. (25k+) Lenke til kommentar
guezz Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) De har også inne to Sapphire Radeon x800Pro VIVO! Kjøp heller det kortet! Det er galskap å kjøpe et kort som koster 1200 mer da du kan få tilnærmet lik ytelse ved å flashe og i tillegg få med bundle. Endret 14. september 2004 av guezz Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) De har også inne to Sapphire Radeon x800Pro VIVO! Kjøp heller det kortet! Det er galskap å kjøpe et kort som koster 1200 mer da du kan få tilnærmet lik ytelse ved å flashe og i tillegg få med bundle. Kanskje det var en idé... Men før jeg gjør det må jeg stille et "n00b" spørsmål... Hvor stor er sjansen for at jeg kan flashe den til XT? Tok en enkelt søk på forumet, men fant ikke noe særlig info om det kortet... EDIT: Orket ikke å vente, så jeg bestillte X800Pro, så får jeg bare håpe flashingen går bra Blir bare spennende å se hva som skjer med betalingen siden netaxept ikke likte Netscape 7.2... (Hang seg på returen til mpx, men fikk ordnet det via ie) EDIT2: Takker og bukker guezz Endret 14. september 2004 av Mr.Garibaldi Lenke til kommentar
guezz Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) De har også inne to Sapphire Radeon x800Pro VIVO! Kjøp heller det kortet! Det er galskap å kjøpe et kort som koster 1200 mer da du kan få tilnærmet lik ytelse ved å flashe og i tillegg få med bundle. Kanskje det var en idé... Men før jeg gjør det må jeg stille et "n00b" spørsmål... Hvor stor er sjansen for at jeg kan flashe den til XT? Tok en enkelt søk på forumet, men fant ikke noe særlig info om det kortet... Jeg kjenner ikke til et tilfelle hvor noen ikke har klart det. Denne tråden bør du sjekke: X800 VIVO softmod til 1.6ns 12@16 pipes På side 6. tror jeg, er hele guiden enkelt forklart. Edit: Kjøp kortet for du vil ikke angre, selv om du ikke oppnår XT-hastighet. Husk at mange kjører XT-hastighet uten problemer. Jeg vil anbefale deg å kjøpe VGA Silencer Rev. 4 som kjøler enda bedre enn stock-kjølingen. Endret 14. september 2004 av guezz Lenke til kommentar
MAndreas Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 De har også inne to Sapphire Radeon x800Pro VIVO! Kjøp heller det kortet! Det er galskap å kjøpe et kort som koster 1200 mer da du kan få tilnærmet lik ytelse ved å flashe og i tillegg få med bundle. Kanskje det var en idé... Men før jeg gjør det må jeg stille et "n00b" spørsmål... Hvor stor er sjansen for at jeg kan flashe den til XT? Tok en enkelt søk på forumet, men fant ikke noe særlig info om det kortet... EDIT: Orket ikke å vente, så jeg bestillte X800Pro, så får jeg bare håpe flashingen går bra Blir bare spennende å se hva som skjer med betalingen siden netaxept ikke likte Netscape 7.2... (Hang seg på returen til mpx, men fikk ordnet det via ie) EDIT2: Takker og bukker guezz alt du trenger er et x800 eller x800 pro (men det MÅ være VIVO!!!!!!!) Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 De har også inne to Sapphire Radeon x800Pro VIVO! Kjøp heller det kortet! Det er galskap å kjøpe et kort som koster 1200 mer da du kan få tilnærmet lik ytelse ved å flashe og i tillegg få med bundle. Kanskje det var en idé... Men før jeg gjør det må jeg stille et "n00b" spørsmål... Hvor stor er sjansen for at jeg kan flashe den til XT? Tok en enkelt søk på forumet, men fant ikke noe særlig info om det kortet... EDIT: Orket ikke å vente, så jeg bestillte X800Pro, så får jeg bare håpe flashingen går bra Blir bare spennende å se hva som skjer med betalingen siden netaxept ikke likte Netscape 7.2... (Hang seg på returen til mpx, men fikk ordnet det via ie) EDIT2: Takker og bukker guezz alt du trenger er et x800 eller x800 pro (men det MÅ være VIVO!!!!!!!) Det finnes ikke rene X800 kort. Hittil, i webbutikkene, er det X800PRO, X800PRO VIVO, X800XT PCI-Express, X800XT PE AGP Lenke til kommentar
guezz Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 De har også inne to Sapphire Radeon x800Pro VIVO! Kjøp heller det kortet! Det er galskap å kjøpe et kort som koster 1200 mer da du kan få tilnærmet lik ytelse ved å flashe og i tillegg få med bundle. Kanskje det var en idé... Men før jeg gjør det må jeg stille et "n00b" spørsmål... Hvor stor er sjansen for at jeg kan flashe den til XT? Tok en enkelt søk på forumet, men fant ikke noe særlig info om det kortet... EDIT: Orket ikke å vente, så jeg bestillte X800Pro, så får jeg bare håpe flashingen går bra Blir bare spennende å se hva som skjer med betalingen siden netaxept ikke likte Netscape 7.2... (Hang seg på returen til mpx, men fikk ordnet det via ie) EDIT2: Takker og bukker guezz alt du trenger er et x800 eller x800 pro (men det MÅ være VIVO!!!!!!!) Takk Mr.Garibaldi! Det var kjekt å kunne hjelpe deg! MAndreas du trenger ikke å beskymre deg for det er et VIVO-kort. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) De har også inne to Sapphire Radeon x800Pro VIVO! Kjøp heller det kortet! Det er galskap å kjøpe et kort som koster 1200 mer da du kan få tilnærmet lik ytelse ved å flashe og i tillegg få med bundle. Kanskje det var en idé... Men før jeg gjør det må jeg stille et "n00b" spørsmål... Hvor stor er sjansen for at jeg kan flashe den til XT? Tok en enkelt søk på forumet, men fant ikke noe særlig info om det kortet... EDIT: Orket ikke å vente, så jeg bestillte X800Pro, så får jeg bare håpe flashingen går bra Blir bare spennende å se hva som skjer med betalingen siden netaxept ikke likte Netscape 7.2... (Hang seg på returen til mpx, men fikk ordnet det via ie) EDIT2: Takker og bukker guezz alt du trenger er et x800 eller x800 pro (men det MÅ være VIVO!!!!!!!) Det finnes ikke rene X800 kort. Hittil, i webbutikkene, er det X800PRO, X800PRO VIVO, X800XT PCI-Express, X800XT PE AGP Hmmm... Har ikke ATI slengt sine X800SE kort ut i handelen da... Altså, ikke bare i ferdig pcer..... Endret 14. september 2004 av Prebo Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 For å komme med litt objektiv informasjon så kommer både X800XT og 6800Ultra/GT til å synke i pris mot nyttår. Etter nyttår synker de også betraktelig, så å betale såpass burde dere vente litt med. Lenke til kommentar
Selvbyggern Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hva vil det si at kortet er bulk?? Lenke til kommentar
Mello Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hva vil det si at kortet er bulk?? Uten spill/programvare, diverse kabler osv. Eneste som medfølger er kortet + eventuelt drivere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå