staljin Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hei, Har netopp kjøpt meg Proson Reality surround høytalere og Yamaha RX-V650 reciever. Problemet mitt er at center høytaler ikke er magnetisk skjermet og jeg kan ikke ha den på TV-en min. Er det noe magnetisk skjerming plate eller noe lignende å oppdrive for å løse dette problemet. Vet om skjermkopper som selges av ELTEK men har ikke lyst å miste garanti på høytalere, Takker for hjelpen. Staljin Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Det lureste du kan gjøre er å se om det er mulig å åpne høyttalerne på en pen måte og kle innsiden med asfaltplater. Bruk også kopper fra Eltek om du får tilpasset disse, det er tross alt bedre å miste garantien på høyttaleren enn å herpe TV'n. Det skal uansett mye til for å herpe en høyttaler bare du går metodisk og grundig til verks. Den andre løsinngen blir å kle den utvendig, noe som er stygt og mindre virkningsfult idet flukslinjene vil ha større volum å spre seg på initielt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå