marcus Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Er det mulig å legge inn mp3 på iPod uten å måtte bruke Itunes?? Hadde vært enklere om man bare kunne kopiert mp3'ene direkte over til "harddisken", sånn som på den gamle mp3 spilleren jeg hadde... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 tror ikke det går an siden ipoden har en innebygd database og hvis du bare legger sangene innpå ipoden som en annnen harddisk vil de ikke vises på spillelisten på ipoden. Men du kan bruke den som ekstern harddisk på denne måten Lenke til kommentar
marcus Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Veit ikke om det finnes no andre programmer som er bedre å bruke en Itunes? Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Tror jeg leste noe på VG.no at DVD-jon hadde lagd et eller annet program til dette, i steden for iTunes.. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Tror jeg leste noe på VG.no at DVD-jon hadde lagd et eller annet program til dette, i steden for iTunes.. Det var nok heller ett program for å hente ned musikken. Uten å binde deg på noen måte med apple. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Det finnes software som kan ordne det såvidt jeg vet. Sjekk for eksempel ut Anapod Explorer (http://www.redchairsoftware.com/) Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Prøv ut Ephpod, det beste programmet jeg har vært borti angående overføring av mp3s -> IPod. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå