senstad Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Jeg skal ha ny bærbar pc, og har i den forbindelse sett paa Whitebox CL56 / Digital Impuls Compal CL56. Kan noen komme med objektive opplysninger om denne PC'en (hvis noe slikt finnes da...)? Ser at Whitebox har 1,7GHz mot Digital Impuls' 1,6GHz, men Digital Impuls har igjen en hardisk paa 60 GB 7200rpm mot Whiteboxs 60 GB 5400rpm. Er dette noe aa ta spesiellt hensyn til? Har sett at det er en del drittkasting rundt Whitebox, og jeg ønsker IKKE en ny runde med dette, saa hvis vi kunne holdt oss til saklige argumenter hadde det vært fint! Endret 14. september 2004 av senstad Lenke til kommentar
senstad Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Ser naa at Digital Impuls tilbyr 1.5,1.6 og 1,7 GHz prosessorer. Blir vel litt anderledes da mtp pris... Endret 14. september 2004 av senstad Lenke til kommentar
Gega Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Det du burde gjøre er å ringe dem...Jeg vet whitebox er grei når det gjelder å få ekstra med maskinen.. Jeg ser ikke bort i fra at du enten får 1024mb ram eller en 60GB 7200 disk med på kjøpet...Ta deg en telefon å spør...man forspør seg ikke :!: Dem venter inn et nytt parti med maskiner enten idag eller i morra. Lenke til kommentar
Noiria Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Dem venter inn et nytt parti med maskiner enten idag eller i morra. De venter et nytt parti inn. Men med Whitebox har jeg en følelse av at de alltid sier at maskinene er rett rundt hjørnet, selv om det fort kan ta en måneds tid før de faktisk kommer. Lenke til kommentar
Gega Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Tja, jeg vet ikke men de sa at de skulle sende en til meg i morra. Får komme tilbake vist de holder ord. Lenke til kommentar
senstad Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Men er det noen av dere som har maskinen eller kjenner noen som har den, som vet hvordan den er? Jeg mener, den har jo flotte tall paa papiret, men hvordan funker den i praksis? Lenke til kommentar
SverreD Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Har selv netshop sin 1557, mens en kamerat av meg har whitebox cl56. JEg må si at skjermen på cl56 og den generelle byggemessige kvalitetsfølelsen på cl56 er mye bedre. Lenke til kommentar
senstad Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Noen som vet hvordan den er designmessig? Ser den billig ut? Bildene paa whiteboxs hjemmesider sier ikke saa mye synes jeg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Noen som vet hvordan den er designmessig? Ser den billig ut? Bildene paa whiteboxs hjemmesider sier ikke saa mye synes jeg... Sjekk gjerne her for zip-filen jeg la ut. Se også testen min i signatur for ytelse. Lenke til kommentar
senstad Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Har allerede lest testen... Takk for bilder & svar folkens! Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Jeg har mottat min og fått instalert win og testa den litt.... jeg har Digitalimpuls sin CL56 med følgende spec Hitachi 60GB 7200rpm 1,7 Dothan Pentium m 1024MB ram Maskin er utrolig stillegående og rask... veldig fornøyd. Virker solid. Lenke til kommentar
senstad Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Tror nesten jeg maa faa meg en jeg og... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå