Jonas Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Ja, jeg fikk error, men koden ser fin ut. Var vell noe på min maskin som bare ødela litt. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Det skjer på min også.... Det blir litt kjedelig når jeg skal vise fram programmet for alle i klassen og det plutslig kommer opp en feilmelding uten noen grunn.... EDIT: Dersom du vil ha hele koden ligger den på forje side! Jeg kommer til å lage en "penere" kode, men da i word så jeg kan legge med det endlige prosjektet på skolen... Endret 29. september 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hvorfor ikke bare zip'e prosjekt filene og vise frem de? Det er sånn vi pleier å legge ut kode på forum osv Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Oki, jeg har bare lagret i vei og det er sikkert flere av samme og hoi'a meg rundt... men det virker! Prosjekt oppgave2=> Kommet videre!=>iBudget Der ligger filen! Ikke le... Prosjekt_oppgave2.zip Endret 29. september 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Du må sette en "Exit Sub" over "baha:". Eller vil error-meldingen alltid poppe opp. Slik: Private Sub Form_Load() lblinntekt.Caption = h!lblinntekttotalt.Caption lbllan.Caption = h!lbllantotalt.Caption lblfas.Caption = h!lblfastotalt.Caption lblvar.Caption = h!lblvartotalt.Caption lbltotal.Caption = h!lbltotalt.Caption On Error GoTo baha Form1.PrintForm Exit Sub baha: svar = MsgBox("Det er en feil med skriver eller skriverinnstillingene som gjør at du ikke kan skrive ut.", vbInformation, "Obs...") End Sub Endret 29. september 2004 av Jonas Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Nå er jeg kravstor... Min bærbare som jeg skriver dette på er tom for batteri[og kablen ligger hos faren min, og dette skal levers idag!)... og denne pc'en har ikke vb, så: Har du kjempelyst til å bare fort lage de som en iBudget.exe fil så jeg kan laste den ned? Endret 29. september 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Trenger du kildekoden også? iBudget.exe Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Det hadde vært fint... EDIT: Er det bare på min pc at det blir sort nederst? Dersom nei, hadde du vært den snilleste i verden dersom du hadde orket å fikse det EDIT2: Men du er uanset snill, men da hadde du vært super-duper-snill! EDIT3: Han svikter! EDIT4: Jeg er rar.... Endret 29. september 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Tror det bare er på din pc ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå