Salty-B Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hei, jeg installerte en ny versjon av smart doctor, å nå får jeg opp en melding om at hovedkortet ikke støtter 1.5 voltage greier, men det jeg lurer på er om det var slik tidligere, men den gamle versjonen ikke oppdaget feilen?:S Hadde versjon 2.74, og installerte 4.52. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 "Smart Doctor" er ett meget dårlig kodet program. Utrolig at Asus faktisk leverer dette med skjermkorta sine/legger ut denne utility til nedlastining.. Har prøvd dette til mitt 9600XT, og det var en fin måte å få maskinen/kortet til å krajse. Fikk også samme meldning som deg når jeg skulle sette SD til å overvåke temp./voltage.. Med en gang jeg prøvde å røre "sliders" for GPU/MEM-frekvenser sa det "poff".. og svart skjerm... Alle andre "tweak-utilities" (f.eks. RadLinker)fungerer helt greit i så måte... Synd egentlig, men føyer seg pent inn i rekken av programmer som ser bra ut og i praksis ikke kan brukes... Lenke til kommentar
Salty-B Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Jaha, er det noen andre programmer jeg kan bruke da? som er bra? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Jaha, er det noen andre programmer jeg kan bruke da? som er bra? Tja.. siden du har Nvidia-kort er Speedfan (siste versjon) grei.. Den overvåker temp på Nivida-chips..viftehastighet får du dessverre ikke gjort noe med... men dette programmet virker ihvertfall.. (bruker det på mitt AMD XP - FX5900 baserte system). Noen kan sikkert si noe om MBM (MothterBoardMonitor)..mener dette programmet også kan rapportere temp. på Nvidia-chipper.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå