Athlon Power Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Funker det å gjøre det slik at hver user i winxp får sin egen kazaa slik at alle har separate downloads?? Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 9. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2002 Pleaze help ME Lenke til kommentar
Instigator Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Skjer ikke det automatisk? Sånn tror jeg det er i win2k i alle fall... Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 9. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2002 En felles KAZAA i c:program fileskazaa Delt mappe inne i admin documents. Man får egen user men ikke egen filmappe da mister jo hale gria hele poenget`? Når jeg åpner kazaa fra user account nå får jeg beskjed om noe rarte 1024data greisr Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 9. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2002 Når jeg åpner kazaa i en vanlig user får jeg beskjed om at 1024dbb not found eller no slikt? Tenker meg at det er fordi at filmappene ligger på administartor area som er restricted. Hvordan gjør jeg slik at alle usere får sin egen download mappe og eventuekt egen user? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå