Svein_Erik Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg har en SMC trådløs ruter, adsl modem fra Bluecom, og 2 maskiner koblet til. Alt fungerer fint, bortsett fra at jeg nå i de siste dagene detter av nettet innimellom..noen som vet hva dette kan skyldes? Jeg bruker ikke windows' brannmur, ikke andre heller (bare ruteren sin innebygde). Har sp2 innstallert. Win xp Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Får du noen feilmld, evt hva sier den?? Lenke til kommentar
Svein_Erik Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Nei, nå detter jeg av ca hvert 2-3 minutt..så er det av i ca 1-2 minutt..Jeg får logget meg på ruteren..og DSL lyset lyser på ruteren og modemet..skjønner ikke dette ! Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Har du ringt ISP å pratet med de a? Hva sier de? Lenke til kommentar
Equiox Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Hei, jeg har selv en SMC-router (Barricade™ SMC2804WBR V.2) og slet med det samme. Det som hjalp meg var å oppgradere firmwaren. Frimwaren kan lastes ned her En ting; hadde du det samme problemet FØR du la inn SP2? Endret 14. september 2004 av Equiox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå