E.T Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Sitter nå i en shuttle med et TI4400 skjermkort, og mener at tidfn snart er moden for oppgradering... har siklet litt etter geForce 6600, men passer dette i min shuttle sn85g4? og når kommer AGP versjonen ut i Norge, og hvor mye vil den koste? MVH Erlend Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Radiant Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 ser ikke ut som om 6600\6600 GT kommer i AGP versjon jeg var å sjekka på hjemme sida til nvidia. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Jo, den kommer i AGP utgave... nVidia bruker HSI-bruen omvendt til å oversette PCIe til AGP Etter hva jeg har hørt kommer AGP kortene et par uker etter PCIe kortene har kommet på markedet Lenke til kommentar
It's me Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Lager 6600 mye mindre varme enn 6800? Dette ville jeg iallfall satt som et krav hvis det skulle inn i en Shuttle. Mitt 6800kort lager iallfall veldig mye varme, så ville ikke turt å sette det inn i en shuttle. Du må passe på at strømforsyningen gir nok strøm til nytt skjermkort. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Lager 6600 mye mindre varme enn 6800? Dette ville jeg iallfall satt som et krav hvis det skulle inn i en Shuttle. Mitt 6800kort lager iallfall veldig mye varme, så ville ikke turt å sette det inn i en shuttle. Selvsagt ikke... Har du sett kjøleren på 6600? Ganske liten og grei... Er jo en helt annen chip, mye mindre transistorer, og basert på NV43 brikken (0.11micro) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå