Athlon Power Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Jeg har mange programmer som jeg vil at resten av familien ikke skal kødde med Hvordan fikser jeg userrights poå progz?? Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 9. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2002 Pleaze help ME Lenke til kommentar
BBC Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 For det første må du bruke NTFS. Deretter er det bare å sette rettighetene på de forskjellige mappene de ikke skal ha tilgang til. Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 9. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2002 Kjører seff NTFS hvor justerer jeg rights for mapper? Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Høreklikk-properties-sharing Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 9. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2002 Gjør det men jeg har ikke noe sharing valg? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Vet du at det finnes en søk-funksjon i forumet og at det har blitt forklart mange ganger før?? Du må også slå av Simple filesharing. Åpne Explorer. Tools-| Folder options | View | Use Simple File Sharing. Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 9. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2002 Detfønla det men nå er si en mappe i progfiles tvangsmerket for users? Er det bare og trykke deny eller? Så jeg skal altså fjerne snarveier og sette rights på mappene slik at bare ønskete brukere får tilgang til exe fieln i mappa?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå