komode Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 jeg så på en 30" apple cinema-skjerm her om dagen... den virket blass i fargene og ganske utydelig... det kan være os x som har en ekstrem kantutjevning, men det tviler jeg på. at skjermen er i 16:9-format gjør at 30" ikke imponerer over 20"s 4:3.. til over 30 tusenlapper synes jeg skjermen virket utrolig skuffende.. eneste osm var festlig var os x panthers fantastiske grensensitt.. tror ikke det finnes bedre? Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hva er det du skal fram til her ? At osX er bra ?? At skjermen er dårlig ? At det er bedre med 20" 16x9 enn 30" Widescreen ?? Hva er det du spørr om, hvis noe i det hele tatt ?? jeg skjønner ikkeno av hva det er du skal fram til her, menmen. Lenke til kommentar
aschj Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Virker som budskapet var at dette ikke er noe fantastisk produkt, noe jeg ikke tviler på at han har rett i. Lenke til kommentar
komode Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Hva er det du skal fram til her ? At osX er bra ?? At skjermen er dårlig ? At det er bedre med 20" 16x9 enn 30" Widescreen ?? Hva er det du spørr om, hvis noe i det hele tatt ?? jeg skjønner ikkeno av hva det er du skal fram til her, menmen. nei, det var vel vanskelig å forstå at jeg synes at en skjerm til 30 000 bør være betrakteligt bedre... at jeg nevner noen andre ting i samme slengen, gjorde vel det hele alt for avansert. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hva er det du skal fram til her ? At osX er bra ?? At skjermen er dårlig ? At det er bedre med 20" 16x9 enn 30" Widescreen ?? Hva er det du spørr om, hvis noe i det hele tatt ?? jeg skjønner ikkeno av hva det er du skal fram til her, menmen. Det er da ganske åpenbart hva han vil frem til, nemlig at: "til over 30 tusenlapper synes jeg skjermen virket utrolig skuffende" Jeg skjønner ikke hva som var så uklart med innlegget hans Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Dette tror jeg er bare tull, jeg synes skjermene ser finfine ute da Brukergransesnittet til Mac OS X er meget bra ja synes jeg da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå