tech Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg har tenkt til og kjøpe Doom 3 snart nå, men vil forsikre meg på en ting først. Er det helt sikkert at det ikke kommer en boxed linux versjon? For hvis ikke vil jeg ikke ha windows versjonen Noen som veit? På forhånd takk, Thomas. Lenke til kommentar
tech Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Hmm.. Kom Quake 3 med en boxed linux pakke? Eller husker jeg feil ? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Etter det jeg har hørt, vil det ikke komme noe boxed utgave, men linuxlibs blir lagt ut for nedlasting. Lenke til kommentar
tech Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 jepp.. da er det bare og skaffe nytt skjermkort da og vente på at linux binaryene kommer ut Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Loki hadde Q3A i krympeplast og cd med silketrykk, men det er vel tvilsomt at det kommer nå som Id står for porten selv. At den kommer er ihvertfall så godt som sikkert: (fra http://www.linuxgames.com/?dataloc=articles/ttimo/) What's the status of the DOOM 3 dedicated server and the client? I think there's a very good chance we can get the dedicated server out with the next patch, because it's been running very smoothly in the DOOM 3 tournaments. We still need to polish it a bit, but it will get released pretty soon. I know that the server admins are waiting, and Linux gamers don't really care about it, but we have to follow our priorities. Since gold, the Mac port was definitely the big thing; it benefits both the Linux and the Mac version, but Mac had to come first. The Linux client is running pretty good, I'm getting surprisingly good performance compared to the Windows version, but I absolutely don't want to release something that's half-done or half-finished. I want to polish it; it should come together within a few weeks. Lenke til kommentar
tech Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Loki hadde Q3A i krympeplast og cd med silketrykk, men det er vel tvilsomt at det kommer nå som Id står for porten selv. At den kommer er ihvertfall så godt som sikkert: (fra http://www.linuxgames.com/?dataloc=articles/ttimo/) Nice! Takker mailman! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå