j-- Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Hei. Er ute etter et s754 hovedkort som er bra og stabilt. Jeg kommer til å overklokke det en del. Skulle helst hatt et DFI lanparty med nForce 250GB, men det er det ingen norske butikker som har:( Er det noen andre kort som er gode klokkere? kan betale opptil 1600,- for det. EVENTUELT: kjøpe DFI sitt kort fra sverige/danmark? Noen linker til svenske/danske nettbutikker som selger det, og har det på lager? hilsen Jonas EDIT: typos... Endret 14. september 2004 av clvn Lenke til kommentar
RansoM Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 http://www.hovedkort.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=6571 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 ehhm... Det har de ikke på lager. Er det et annet hovedkort som er noe å satse på isteden for DFI sitt? Lager:Ubekreftet 22.09.2004 Men takk for raskt svar:) Lenke til kommentar
RansoM Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) De skal få inn i slutten av mnd, men de får noen litt tidligere, derfor ubekreftet. Jeg har bestilt kortet selv og synes det er verdt å vente 1 uke eller kansje 2. Epox EP-8KDA3+ er også et bra hk. Edit: Overclockers.se selger også DFI kortet, men har det heller ikke på lager. Endret 14. september 2004 av RansoM Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Jeg vet det er verdt å vente. Men det er litt trist å ikke få kortet før man reiser på oslolan:( selger den gamle pcen rett før, så må nesten ha nytt hovedkort før jeg reiser.. Men det epox kortet er bra det og, eller? vet du om det klokker godt? -Jonas Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 (endret) på overklokkers.se står det: Varan har funnits i shoppen sedan Onsdag 08 September, 2004 OBS OBS OBS Med reservation för prisändring, samt leveransdatum. Vi börjar nu ta ordrar av dessa kort Betyr det at de har kortet på lager? Men det står jo "med reservasjon av leveringsdatum" Betyr det at kotene KANSKJE ikke er på lager alikevell? ehhm, svensk har aldri vært min sterke side..... Endret 14. september 2004 av clvn Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hentet mitt DFI lanparty nForce 250GB på posten idag. Skal teste det senere ikveld. Sendte mitt Epox EP-8KDA3+ tilbake til Komplett (RMA), da det var altfor ustabilt. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 hvor var det du kjøpte det? Du har vel ikke lyst til å selge det for 1600 hvis du bor i østfold, området;) er litt desp... PS: hadde vært supert om noen klarte å finne en webshop i norden som har DFI kortet på lager:) Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 hvor var det du kjøpte det? Du har vel ikke lyst til å selge det for 1600 hvis du bor i østfold, området;) er litt desp... PS: hadde vært supert om noen klarte å finne en webshop i norden som har DFI kortet på lager:) Kjøpte det ifra Hovedkort.no, var nr1 i Norge til å bestille dette kortet .Tror de bare fikk inn 10 stk i første forsending. Kortet er vedlig vanskelig å få tak i uansett hvor du prøver da mange som meg har hatt pre-order på de kortene DFI har sendt ut intil videre. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 ok, men er det noen webshopper i norden som har det inne? en liten overpriset en, kanskje? /me desperat Lenke til kommentar
lperik Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 MÅ vel ikke være DFI? vil nå tro de fleste kortene har rimelig lik ytelse osv.. Eller er det fargen du tenner på? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 ehhm, det er fargen og klokkeevnen... kanskje mest fargen... tja, er nok fargen *ahhh, uv* Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 MÅ vel ikke være DFI? vil nå tro de fleste kortene har rimelig lik ytelse osv.. Eller er det fargen du tenner på? Det går nok for å være det beste til klokking: Link Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 (endret) men kan noen anbefale et s754 kort? eller burde jeg vente.. skal på oslolan, så jeg må ha s754 kort før den 30.09 Uansett hvor jeg ser på hw.no så er det noen som kommer med forslag til hovedkort, og så kommer det noen andre og sier at de har hatt problemer med det kortet... Noen forslag? Bør kunne klokkes litt, og prismessig kan jeg betale 1600,- kan sikkert betale litt til hvis det er noe som er helt overlegent.. Endret 14. september 2004 av clvn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå