Vagga Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Lurer på hvordan man kan ta backup av maila som ligg i microsoft outlook uten å gå inn i programmet.. har fådd total crash på maskinen å får ikkje gå inn i internet explorer eller noe.. har diskene delt på nettverk å kan komme inn på maskinen via en annen maskin å lurer på hvordan jeg da kan hente ut mailene som ligger i innboksen... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Outlook bruker en såkalt PST-fil for å lagre mail i (ofte kalt "Outlook.pst"). Denne kan det selvfølgelig søkes på. Bruker du Windows XP/2000 ligger disse i: C:\Documents and Settings\Ditt brukernavn\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook For Windows ME/98/95 tror jeg den ligger i katalogen til MS Office. Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 I outlook kan du gå på fil-menyen og velge "importer/eksporter" og følge veiviseren. Det er også greit beskrevet i hjelp-funksjonen. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 I outlook kan du gå på fil-menyen og velge "importer/eksporter" og følge veiviseren. Det er også greit beskrevet i hjelp-funksjonen. Selvfølgelig, men det blir jo vanskelig når man ikke får startet Outlook... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå