Demoni Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Er fersk innen foto, og har vel funnet ut at den beste måten å lære seg å ta bra bilder på er å ta bilder. Masse bilder!! Men det hjelper også med tilbakemeldinger fra andre fotointeresserte. Legger ut et bilde jeg tok i helgen som jeg er sånn passe fornøyd med. Vær brutalt ærlige og si hva dere mener. 1936 Ford Eifel Robert Lenke til kommentar
F828 Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Blasst og kontrastløst, men det kan du lett fikse i et bildebeh.-prog. Synes selve motivet var bra, og det er jo dét de fleste sliter med Om du vil ha tilbakemeldinger på bildene dine er det en fordel å melde seg på en fotoside for kritikk. F.eks. Foto.NO F828 Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Bilder i signatur er ikke lov. Ellers sier F828 rett - Blasse farger. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Litt mye greiner gjør at det ser rotete ut. Greinene nede i høyre hjørne er de verste, men flere kunne nok med fordel vært fjernet. Ellers et bra funn av motiv. Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Kult motiv, men jeg tror kanskje S/H ville passet bedre i dette tilfellet. Det ble også litt rotete med greiene synes jeg. Ellers helt greit! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 bakgrunnen tar mye av oppmerksomheten vekk fra bilen synes jeg...vet ikke om dette var med vilje da... Lenke til kommentar
freerider Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Enig med de andre. Motivet er kult men komposisjonen litt rotete. Endret 14. september 2004 av freerider Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Ta med deg sag neste gang du skal til den bilen. Kan bli et ganske stilig bilde hvis noen greiner fjernes (ikke overdriv med sagingen ) Lenke til kommentar
Demoni Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Bilder i signatur er ikke lov. Ok, beklager det. Og takk for tilbakemeldinger. Er enig i det dere sier. Fjernet også en del grener, men åpenbart ikke nok. Lenke til kommentar
Demoni Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Lekte meg litt med bildet i Photoshop, og selv om jeg er en amatør der også så ser jeg jo hvilke muligheter dette har for et bilde. Prøvde å fikse litt på kontrastene, og her er det nye resultatet: Ford Eifel Lenke til kommentar
F828 Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 For det første ble det bedre med mer smell i fargene, for det andre; Dette er et vrak som står i småskogen, og jeg synes ikke på noen måte at småkvistene skal bort. De passer veldig fint inn i miljøet hvor bilen er funnet. Et knall bilde dette nå... F828 Lenke til kommentar
znapper Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Er fersk innen foto, og har vel funnet ut at den beste måten å lære seg å ta bra bilder på er å ta bilder. Masse bilder!! Men det hjelper også med tilbakemeldinger fra andre fotointeresserte. Legger ut et bilde jeg tok i helgen som jeg er sånn passe fornøyd med. Vær brutalt ærlige og si hva dere mener. 1936 Ford Eifel Robert Tror nok også s/h eller sephia med ganske fete kontraster kan gjøre susen her, gammel bil, gammelt bilde liksom Lenke til kommentar
Demoni Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Takk og takk. Man burde jo kanskje klare å ta bildene slik "live" uten å måtte fikse og trikse i Photoshop i etterkant, men det er kjekt å ha muligheten til å gjøre et kjedelig bilde litt mer spennende. Har laget en svart/hvitt versjon også, og det fungerer også bra. Igjen takk for tilbakemeldinger og tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå