Gå til innhold

Fersk fotograf ønsker kommentarer

Demoni

Anbefalte innlegg

Er fersk innen foto, og har vel funnet ut at den beste måten å lære seg å ta bra bilder på er å ta bilder. Masse bilder!! Men det hjelper også med tilbakemeldinger fra andre fotointeresserte. Legger ut et bilde jeg tok i helgen som jeg er sånn passe fornøyd med.

Vær brutalt ærlige og si hva dere mener.

1936 Ford Eifel

Robert

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blasst og kontrastløst, men det kan du lett fikse i et bildebeh.-prog.

Synes selve motivet var bra, og det er jo dét de fleste sliter med :)

Om du vil ha tilbakemeldinger på bildene dine er det en fordel å melde seg på en fotoside for kritikk. F.eks. Foto.NO

F828

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

For det første ble det bedre med mer smell i fargene, for det andre; Dette er et vrak som står i småskogen, og jeg synes ikke på noen måte at småkvistene skal bort. De passer veldig fint inn i miljøet hvor bilen er funnet. Et knall bilde dette nå...

F828

Lenke til kommentar
Er fersk innen foto, og har vel funnet ut at den beste måten å lære seg å ta bra bilder på er å ta bilder. Masse bilder!! Men det hjelper også med tilbakemeldinger fra andre fotointeresserte. Legger ut et bilde jeg tok i helgen som jeg er sånn passe fornøyd med.

Vær brutalt ærlige og si hva dere mener.

1936 Ford Eifel

Robert

Tror nok også s/h eller sephia med ganske fete kontraster kan gjøre susen her, gammel bil, gammelt bilde liksom :tease:

Lenke til kommentar

Takk og takk. Man burde jo kanskje klare å ta bildene slik "live" uten å måtte fikse og trikse i Photoshop i etterkant, men det er kjekt å ha muligheten til å gjøre et kjedelig bilde litt mer spennende.

Har laget en svart/hvitt versjon også, og det fungerer også bra.

Igjen takk for tilbakemeldinger og tips. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...