Hausser Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Er det mange call of duty klaner i norge egentli? og hvos stort er miljøet? Lenke til kommentar
MadMan_X Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 IM A ONE MAN CLAN! :!: nei jeg har nå spilt i ett år så uten å vært i kontakt med så mange norske claner. Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 se her kom å spill på CoD serveren til catch, der er d en del norske klaner som spiller. Spiller selv i en Norsk CoD klan, "Unnamed". Syns Cod miljøet i norge er litt for lite, Come on!! Lenke til kommentar
Hausser Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Spiller av og til på catch-gamer sin server er kjempe artigt der!! Men blir vell kanskje bedre når united offensive kommer ut den 24 septermber gleder meg som om det var jul!! Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 se her kom å spill på CoD serveren til catch, der er d en del norske klaner som spiller. Spiller selv i en Norsk CoD klan, "Unnamed". Syns Cod miljøet i norge er litt for lite, Come on!! Spiller CoD hver bidige dag om trent, men holder meg enten til Custom-servere eller Heat of Battle-moden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå