Aalton Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) halla... jeg kjøpte meg en ny pc i fjor og fikk en hel haug med hjelp..... men nå trenger jeg en ny 200 gb disk jeg tenkte på hos:Pc utstyr og lurte på om det kanskje er på tide med et nytt kabinett? jeg syns at detta er ganske rått da: 3d fx cool og da trenger jeg litt lys! så jeg tenkte på et grønt neon lys! som detta: Lys eller detta: Mer for penga? og lurer på om jeg skal kjøpe meg et display i fronten som passer inn der floppy disken skal inn eller der brenneren skal inn.... hvor får jeg tak i dette?? og da har jeg kommet til tastatur : jeg har sett på disse! Logitech tastatur!!! finner nesten ingen kule tastatur! finn noen for meg men ikke over 1000! tips er velkommen! #EDIT av moderator - Fryktelig dårlig topic "Deler!" endre til noe mer fornuftig. Endret 14. september 2004 av Afseth Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Vet ikke helt hva jeg skal si fordi det er ikke så dumme ting du har valgt ut. Jeg har vel ikke helt samme smak som deg når det gjelder kabinett, ville valgt ett LePont kabinett i stede, og en seagate hd istedenfor wd, ellers ser det bra ut. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 ok.. jeg har hørt snakk om at seagate diskene bråker noe grusomt!! men kabinettet er jo ganske rått! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 hey folkens! hva med detta kabinettet??? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 det er omvendt med hd'er.. Det er wd som bråkre som et uvær, mens seagate er stille;) Ang. kabinett så ville jeg kanskje kjøpt et litt mindre skrikende kabinett;9 Har du råd så er lian-li et veldig godt valg:) Eller et cooler master centurion;9 det er også veldig pent, og desuten ikke så stygg pris heller -Jonas Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 hey folkens! hva med detta kabinettet??? Å grøss og gru, det var noe av det styggeste kabinettet jeg noensinne har sett. Heldigvis er smaken som baken, og ingen av oss har den samme av det ene eller det andre, ellers så hadde de ikke fått solgt mange forskjellige typer kabinetter. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 ok.. og blir vel til det da!! seagate 200 gb 1000+ bør jeg kjøpe S-ata eller Ide? og kabinettet skall bere et sånt her er jeg !! det skall vere et lan party kabinett og det skall vere rått og da ekke coler master og lian li så veldigt kule! og hvis jeg kjøper et av de så må jeg også ha et display i fronten men jeg finner det ikke noen plass!! hvor er det jeg får tak i dette??? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 hehe, flere her som ikke er glade i premodda kobinetter:D Så bra det ikke bare er meg:) Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 ang kabinett så er det litt høy fjortiss-faktor på noen av de. Jeg er glad jeg er litt opp i åra. Heia Lian Li og LePont. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Display finner du sikkert på www.microplex.no eller www.3dfxcool.no det mye bedre/finere med et kabinett som er stilfult, og ikke ser ut som det kommer rett fra et japansk "blinke-blinke" diskotek;) Jeg lover deg, har hatt mange kabinetter, og nesten alle sammen av de som ser fancy-fancy ut har jeg solgt fordi, jeg ville tilbake til det pene og rene designet;) hvis man på død og liv vli ha vindu og sånt, så står det mye mer respekt av å lage det selv med en dremel og plexiglass;) Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 joa..... så på coler master sin Wave master den er ganske rå eller ?? og en side dør!! og http://www.thermaltake.com/products/hdcooler/hardcano10.htm displayet! Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 joa..... så på coler master sin Wave master den er ganske rå eller ?? og en side dør!! og http://www.thermaltake.com/products/hdcooler/hardcano10.htm displayet! CoolerMaster WaveMaster, Eller ThermalTake Tsunami Dream hvis du vil ha samme design noen 100-lapper billigere: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300487&cks=PRL http://www.thermaltake.com/xaserCase/tsunami/swa/swa.htm Jeg er ihvertfall meget fornøyd med det kabinettet, selv om jeg så meg nødt til å kjøpe viftekontrollere i tillegg (men så er jeg allergisk mot lyd da). Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 hart nettop set på de og de var råe men jeg ønsker meg et display i front!! og microplex har 2 typer det ene er det over 1000 kr for og det er ikke så rått og det andre er bare et kretskort med led display på!!!! men hakke set på 3dfx cool men detta kabinettet er fett http://www.thermaltake.com/xaserCase/tsunami/swa/swa.htm Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Joda, det coolermaster kabinettet er supert. Har 2 venner som har det, og begge to er kjempe-fornøyd:) Nå snakker jeg om coolermaster centuron, og ikke coolermaster wavemaster. Wavemaster regner jeg med at minst like fint, mens centuron er mye billigere. det er vel nesten det samme hvilket "display" du kjøper, så lenge du ikke kjøper "digitaldock 5" fra microplex:) den hadde jeg bare dårlig erfaring med... Lenke til kommentar
runnis Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Vel, uansett så er det som er inni som teller vet du! Det er der du bør velge riktig for å bli fornøyd i lengden. Hadde heller brukt pengene på innmaten, og så lite som mulig på utsiden (bare den tilfredstiller kjøling, plass osv).. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 jeg tenkte på displayet som sitter på tThermaltake sin VM3000A "Skull" det displayet er fett Her er linken til kabinettet: Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Vet ikke helt hva jeg skal si fordi det er ikke så dumme ting du har valgt ut. Jeg har vel ikke helt samme smak som deg når det gjelder kabinett, ville valgt ett LePont kabinett i stede, og en seagate hd istedenfor wd, ellers ser det bra ut. Seagte barracuda er stillegående. Men jeg må inrømme, fy faen så stilig det kabinettet var. Fikk lyst på det selv. Men lurer litt på hvor god luftgjennomstrømning det er. Endret 14. september 2004 av Mixel Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 ja sant.... det var rått! men jeg finner ikke displayet som de hat på det thermaltake kabinettet!! må ha et display!! noen som vet oom andre sider?? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 oh, shit. det tsanumi va3000 var bare helt nydelig:) *legger meg på bakken for det* Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 ok... hehe.. men det hadde vert frett med det kabinetttet og et Hardcano 10 display men linken til displayet er ute av funksjon!!! det irriterer meg noe grusomt!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå