Mortenvp Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hei! Har en maskin bestående av Asus p4c800, p4 prosessor, corsair minne og i det hele tatt bra komponenter. Problemet mitt er som følgende: Jeg skal fikse maskinen for en kammerat, vet han har hatt trøbbel med hardisken før (WD 250GB). Problemet var at maskinen ikke ville boote. Greit nok, jeg installerte Windows XP og la inn drivere, restartet, kjørte winupdate, restartet og installerte noen programmer. Når jeg så skulle restarte igjen hang pcn seg like etter BIOS. Jeg tenkte så at det kunne være hardisken, siden det har vært problemer med den før. Satt i en annen hardisk og installerte xp, drivere, winupdate.... så etter noen rebooter skjedde det samme. Noen som har tips? Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Prøv å installere en og en driver, restart mellom hver installasjon så ser du kanskje hva problemet er (hvis du installerer f.eks. nettverksdrivere, og rebooter, og den henger da, så er f.eks. problemet enten nettverkskortet eller driverne, sannsynligvis). Samme med windows update. (kanskje du lasta ned en driver derifra som funka dårlig, og fikk PC'en til å ikke starte?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå