Rødøy Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hei Hei ¨Jeg er plaget med at hodetelefonene spiller veldig dårlig lyd og nesten uten bass når jeg kobler dem til hjemme! men når jeg kobler dem til på arbeid, blir det god lyd, bass osv " kan dette ha noe med lyd kort driveren eller ? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 tror nok heller det er lydkortet ditt som har dårlig forsterkerkrets. Hvilke lydkort og hvilket headset er det snakk om? Lenke til kommentar
Rødøy Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Det er et Trust Headset Multi function 310 Headset Du finner linken hær : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301794&cks=SER Lyd kortet er internt (sis), nesten det samme som på arbeid " Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Selv om det er god lyd i headsettet i en pc betyr det ikke at det er god lyd i den på en annen pc vettu. Det blir det samme som å spille en rockford 12 " uten forsterker hvis du har kobla til et godt headset i et integrert lydkort.. Lenke til kommentar
Rødøy Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Ok ! menne lydkortet på arbeid er også internt, mer dær fungerer hodetelefonene bra Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Ok ! menne lydkortet på arbeid er også internt, mer dær fungerer hodetelefonene bra Tja, dt kan fortsatt være et godt lydkort. Men som regel er de "integrerte" lydkortene bare helt simple devicer.. Lenke til kommentar
Rødøy Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 OK! TAkk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå