Tammaz Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) <----Som dere sikkrt ser så har jeg 20% advarsel. Er det noen som vet om den noen gang blir å gå tilbake til 0% igjen? Endret 14. september 2004 av Tammaz Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Er bare du som kan se dem ikke andre brukere. Lenke til kommentar
Tammaz Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Aha. Okda. Men vil det noen gang gå tilbake igjen? Ikke det at det er noe stor krise, men jeg bare lurer. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Se denne linken du! Lenke til kommentar
Opus Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Aha. Okda. Men vil det noen gang gå tilbake igjen? Ikke det at det er noe stor krise, men jeg bare lurer. Ikke automatisk nei, en mod eller admin må justere ned warnen, noe som ikke skjer uten videre. Rart, jeg kan ikke finne ut hva du fikk warn for. Denne tråden er litt feilpostet btw, har du flere spørsmål som er forumrelatert, post dem her. Stenges pga. feilposting og fordi det finnes drøssevis av tråder om dette emnet i forumet teknikeren linker til. Endret 14. september 2004 av Opus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg