bergaloevera Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Har nå lagt inn Service Pack 2!! Når jeg søker i DC++ så laser hele maskinen seg!!!! Støtter ikke SP2 DC++ eller??? Virker som det er bare dritt med SP2 jo..... Lenke til kommentar
Falkers Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Fungerer helt fint her hos meg med sp2 og nyeste versjon av DC++. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Som jeg har sagt til alle som har fått problemer med et program etter at de installerte SP2: Re-installer programmet. Det var det som måtte til her i hvertfall. Fikk forresten SP2 cd'n i går Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Slipstream SP2 til en fresh ny install-CD, og installer på nytt. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Har nå lagt inn Service Pack 2!! Når jeg søker i DC++ så laser hele maskinen seg!!!! Støtter ikke SP2 DC++ eller??? Virker som det er bare dritt med SP2 jo..... Sikkert pga. brannmuren i XP.. sjekk om den er aktivert. En annen ting er at SP2 hindrer maskinen i å ha mer enn 10 tilkoblinger ute til nettet. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Den låser seg i det jeg trykker søk så kommer den igjen etter et minutts tid med alle søkeresultatene oppe.. merkelig og irriterende! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Den låser seg i det jeg trykker søk så kommer den igjen etter et minutts tid med alle søkeresultatene oppe.. merkelig og irriterende! Dersom du sitter bak en brannmur så må du aktivere passive mode i DC.. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 jeg sitter ikke bak noen brannmur!! hehe.. den er seff deaktivert! active mode funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå