Bushnell Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) hei jeg har en viewsonic p90f stående som jeg ikke har brukt på lenge pga att skjermen er blitt veldig utydelig og skille mellom mørke og lyse farger er veldig veldig dårlig, det er umulig å få stillt inn på det, har prøvd powerstrip og mange andre programmer, instillinger på skjermen og resatt alt sammen, men ingenting hjelper. jeg spurte om dette for lenge siden, da var det noen som sa jeg skulle sende søknad til ei eller annen side jeg ikke husker, jeg gjorde dette å da skulle jeg få en skjerm innen en stund, å i den eksen skjermen kom skulle jeg sende inn igjen den andre, men jeg kan ikke si jeg helt skjønnte detta systemet å det ble til att jeg ble sittende med skjermen, så er det noen som kan forklare godt hva jeg skal gjøre? og hvor jeg nå skal henvende meg for å få dette gjort? er litt kjipt å ha bare skjermen stående her. edit: glemte forresten å si att garantien gjelder fortsatt for skjermen, siden den ikke er over 3 år enda Endret 14. september 2004 av Bushnell Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 ikke mange som visste nei.. kjøpe skjermen på quad.no , men kan ikke si jeg skjønnte så alt for mye av retur greia demmers heller. å jeg har ikke orginal asken lenger, så å finne en ask jeg kan sende den i blir også et problem, er det mulig å få den til å sende meg en eske eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå