PT Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Tok noen bilder av solen bak en sky for noen dager siden, og etter litt triksing i PS ble dette resultatet. Hva synes folket? Endret 14. september 2004 av PT Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Og originalbildet: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Ganske tøft! Tok du bildet selv her i bergen? Lenke til kommentar
d0berman1 Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Imponert! Motivet i seg selv var veldig bra som utgangspunkt! Kult som bakgrunnsbilde også...Hvilket kamera bruker du? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Ganske tøft! Tok du bildet selv her i bergen? Har vi vindmøller i Bergen - Og, ser ingen fjell i bakgrunnen.. Minner om Danmark eller Nederland eller noe Men, hvor er det knipset? Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Tatt i Nederland ja. Bruker Nikon D70. Skikkelig digg kamera Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Ååh, maen. Jeg som trengte bakgrunn på laptopen, - her har jeg det Flottflott. Nå er begge bakgrunnene mine bilder ifra forumet her, - det jeg har på desktopen og det jeg har her Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Kongebra, skills i redigering Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Har vi vindmøller i Bergen - Og, ser ingen fjell i bakgrunnen.. damn it! Så ikke det. Tenkte det siden PT er fra bergen. Bruker dette bildet også som bakgrunn. Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Har vi vindmøller i Bergen - Og, ser ingen fjell i bakgrunnen.. damn it! Så ikke det. Tenkte det siden PT er fra bergen. Bruker dette bildet også som bakgrunn. Er jo fra Bergen, men akkurat nå er jeg på seiltur :/ Blir borte 1 år. Hittil har jeg erfart at å oppleve verden er oppskrytt Turens fineste damer var forresten i Bergen Takker for flotte tilbakemeldinger, det rører ved hjertet til en hobbyfotograf som meg Endret 15. september 2004 av PT Lenke til kommentar
Daniel-r Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hei! Utrulig kult og spennende bilde! Veldig fin den kontrasten mellom lyset fra sola og det oransje lyset nede på bakken, under skyen. Bra! Hislen Daniel Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Utrolig fint! Det ble skikkelig harmoni over det bildet. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Herlig bilde, PT! Godt jobbet! Lenke til kommentar
BiaZ Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Synes bildet var fint og harmonisk. *Bruke som bakgrunn* et år på seiltur jeg vil også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå