Skada2k Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Jeg har problemer med pcen. Det som skjer er at om TP'kabelen faller ut å jeg får "network cable unplugged" så fryser pcen og det nekter å slå seg på eller la seg bruker på en 6-8 timer. (Det funker å slå den på men det kommer ikke opp noe skjermbilde). Dette skjer også avogtil på random tidspunkter at alt bare fryser å den nekter å la seg bruke på en lang stund. Jeg luter på om det er noen som kanskje vet hva det kan være så jeg slipper å kjøpe inn deler i hytt å pine for å tilslutt finne ut hva som var feilen når jeg har kjøpt uttalige deler. Jeg har kjøpt biletter til et LAN som går av stabelen om ikke lenge å håper å få pcen i orden til da! Håper noen kan hjelpe meg Endret 13. september 2004 av Skada2k Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Har du i det hele tatt lest retningslinjene som kreves at du leser før du registrerte deg? Les de, og se om du kanskje finner noe der som du har gjort galt...så kanskje det blir litt mer hjelp å få Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Retningslinjer Utdrag : Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Endret 13. september 2004 av lavizh Lenke til kommentar
Skada2k Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 oj, sorry for den. Fiksa topicen nå håper på svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå