Morphex Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Jeg har en god gammel Pentium III 933 mhz som kjører Windows XP. Jeg bruker 1600 x 1200 oppløsning fordi jeg liker god plass. Problemet oppstod da skjermen min tok kvelden her om dagen. Jeg har en annen skjerm som jeg kan erstatte den med, men den takler ikke 1600 x 1200, og dermed kommer jeg meg ikke inn i Windows for å skifte til en lavere oppløsning heller. Jeg er sikker på at det finnes en enkel løsning på problemet (annet enn å skaffe en monitor som takler 1600 x 1200), kan jeg for eksempel lure meg inn i sikkermodus eller noe slikt? I så fall, hvordan? På forhånd takk for all eventuell hjelp. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Ta og kom deg inn i sikkermodus og avinstaller skjermkortdriverne... eller skjermen, hvis den ligger der. Reboot og den starter i 640x480 eller 800x600 Lenke til kommentar
Morphex Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Problemet er vel at jeg ikke husker hvordan jeg kommer meg inn i sikkermodus. Kunne dette en gang i tiden da jeg var PC-entusiast, men som de aller fleste har jeg begrenset minne Lenke til kommentar
eyvind1 Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 trykk F8 eller F12 under oppstart. Da får du opp oppstartsalternativene dine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå