Zafar Iqbal Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Har Windows XP Profesjonal på min hjemmemaskin. Får innstallert IIS utenproblemer. Men på min bærbar har jeg ikke anledningne til å gjøre det. Der har jeg Windows XP Home edition. Husker at hvis jeg kopierte pws mappa fra en win98se cd kunne den brukes på nt og 2000. Er det noen son vet om jeg kan gjøre det på den bærbare, eller andre måter å få installert IIS på?? HJelp Lenke til kommentar
Elf_ Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Ikke akkurat det du spør om men ser på profilen din at du har to maskiner med 512 Ram, jeg bare lurer bruker du to 256 brikker og en 4 brikke i hver? Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 9. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2002 På xp maskina har jeg en 516 brikke. På 2000 makina har jeg 2x 256 brikker. Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 9. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2002 Jeg mener selfølgelig 512mb ram. Jeg fatter ikke at jeg har klart å kjøpe XP Home Edition. Anbefaler på det sterkeste ikke kjøp det. Når jeg skal kjøre en exe fil fra cdromen får jeg ikke kjørt den, den ber meg om å pakkeut fila? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå