SupremeX Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Jeg må nesten spørre siden det virker slik at for å være kul, så må du: Røyke Drikke Feste Knul*e Gi faen i skole Henge med dophuer ja.. det dekker vel det meste. Her jeg bor, virker det som om det hersker en slik kultur blant de "kule". Ei i klassen min gjør alt det jeg nevner, og tror du jammen meg ikke hun har fått med seg en til, som gjør akkurat det samme. Er det kult å være lamme folk som i fremtiden mest sannsynlig blir kasteball mellom forskjellige avrusningsklinikker? Jeg synes ikke det, men det virker som om noen gjør det. Så spørsmålet mitt blir vel egentlig, for å være kul nå, må du droppe resten av livet ditt? tar ikke ansvar for leifs, er trøtt Endret 13. september 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Jeg er kul, og jeg gjør ingenting av det ovenfor, bortsett fra fester, da. (Det er mulig å ha det gøy uten å drikke, faktisk). Nei, jeg vet ærlig talt ikke, men synes du ikke selv at du er tøff? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Jeg gjør de fire øverste punktene dine, og jeg synes ikke det er det som gjør meg så kul. Har en fantastisk personlighet, vettu. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Det er litt morsomt å støte på "de kule" fra ungdomsskolen nå. Noen er dophoder, noen er nedsyltet i gjeld, andre betaler barnebidrag til et par forskjellige.. og noen endte opp bak kassen på Rimi. Hihi. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Det er litt morsomt å støte på "de kule" fra ungdomsskolen nå. Noen er dophoder, noen er nedsyltet i gjeld, andre betaler barnebidrag til et par forskjellige.. og noen endte opp bak kassen på Rimi. Hihi. Jupp, hvem gleder seg vel ikke til det synet Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Mens andre sluttet å være kule mens leken var god og er vellykede nå. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Trenger ikke henge med dophuer, drite i skolen og røyke for å være "kul". Drikke, fest og ha sex er vel 3 helt normale aktiviteter uansett. (kommer da ann på alder selvfølgelig) Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Det er kult å være kul, men kanskje ikke så kul at man ikke får tatt seg en utdannelse, begynner med dop, stifter gjeld og/eller dør. Alt med måte, er min livsfilosofi. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 jeg er "kul" men gjør ingen av punktene du nevner ovenfor. må nesten le litt av alle som kaster bort livene sine på og røyke, drikke og drite i skolen Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Nei, jeg vet ærlig talt ikke, men synes du ikke selv at du er tøff? skjønte ikke det helt, om jeg synes jeg er tøff? Isåfall, ja nei altså, jeg tenkte mer på aldersgruppen 13-15 år når jeg skrev dette, dessuten tenkte jeg på folk som utfyller alle punktene mine.. Men ja, det er mulig å ha det gøy uten å drikke, sant det Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 nei altså, jeg tenkte mer på aldersgruppen 13-15 år når jeg skrev dette, dessuten tenkte jeg på folk som utfyller alle punktene mine.. Okay... Litt på bærtur jeg da... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Er da ikke værre enn å ikke regne "de kule" som kule det. Det er da ett overveldende flertall på skolen din som IKKE røyker, drikker og henger med dophuer. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Åja! Du mener de "kule" Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Det jeg lurer på er hvorfor det er så jævlig ukult å gjøre det bra på prøver? wtf? En jeg er venn med røyka hasj nesten hver dag i ungdomsskoletida, nå er det nede i et par jointer i helgene. Han drikker og fester hver helg og er konstant i bråk. For litt siden knuste noen kinnbenet hans med en hockeykølle. Han strøk på eksamen og kommer antageligvis ikke til å bestå videregående. Han er kul ass Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 I mine øyne så er ingen kule. Man kan se på folk om de tror de er kule, da er det bare å le av de Men som en annen tråd om de "populære" så fikk som svar: "If you can't beat them, join them!" Hahaha, syns det er så teit å se på de ass. Huff Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hva er galt med å knulle? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hva er galt med å knulle? DET ER SYNDIG! Sex hører kun ekteskapet til, og kun i forplantnings øyemed!!!! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg: -drikker -røyker -snuser -har sex -Går sammen med et par som tar seg et trekk i blandt... Jeg er ikke kul fordet om? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Drikking, festing og knulling er da ikke negativt? Er det det da? Om noe er "kult" er vel opp til en hver enkelt å bedømme. Når man drikker så tenker man ikke: å fyyy, nå er jeg helt rå as...... Man har det gøy og det er det som teller, sant? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Undertegnede gjør mesteparten av det nevnt ovenfor, bortsett fra å henge med dophuer. De slår jeg med små steiner! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå