Gå til innhold

Vapochill! Vurderer å selge Pris?

Anbefalte innlegg

Hei!

Vurderer å selge maskinen min.

Specs er som følger:

Asetek VapoChill Stand-alone Cooling Unit Premium Edition

Bygd inn i et Lepont kabinett Svart

Vapochill enheten er bygd inn i et plexi/lexan hus på toppen

av kabinettet.Ser meget bra ut!

AMD Athlon64 Newcastle 3400+ AX 2400MHz/2.4GHz 512kb Boxed

Gigabyte GA-K8NS Pro nForce3 250

2x512 DDR pc 3200 BH5 Twinmos m/Winbond av den gode gamle typen ;)

Aspire ATX-AS500W 3 FAN Aluminium Black 520W ATX

200Gb HD

Plextor 16x brenner

DVD Brenner 8x Dvd-R/DVD+R

Floppy

Geforce Ti 4200 128DDR

Hva tror dere jeg kan få for denne?

Takker for svar!

Mvh Benny

post-25-1095114707_thumb.jpg

Endret av Morp[]eus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
rå maskin det..skjermkort trekker ned...vil anslå ca 7000?

LOL!

Tenkt til å kjøpe den selv kanskje?

20.000,- tror jeg er en grei pris, men jeg tror du vil tjene ved å sette inn et Radeon 9800PRO f.eks.

EDIT: LOL, så ikke hva Fragletrollet hadde skrevet. Men da er vi enige ihvertfall! ;)

Endret av pain
Lenke til kommentar
vel kjenner en som selger vapochill med P4 2,4 @ 3,6 med 2x512 Corsair XMS3500 Bh-5 brikker, Asus P4C800E-deluxe, 5950 ultra fra nvidia, 200 gig hard-disk og dvd brenner..han skal ha 9000 for sitt..så dette er på jordet

Det tror jeg seriøst ikke før jeg får se det.

Hva koster Vapo ny? 4/6k?

Hmm, prisen for en 3,6GHz nå... Tja...

Det skjermkortet og det hovedkortet....

Jeg melder meg ihvertfall interessert om han ikke har solgt dette, oki? Står klar her med 9.000.

Lenke til kommentar
eus' date='14/09/2004 : 00:31'] Vapochill enheten er bygd inn i et plexi/lexan hus på toppen

av kabinettet.Ser meget bra ut!

Tja, nåvel. Det er vel en smakssak.

Jeg syns det så rotete og lite lekkert ut. Selve Vapo-klumpen er kul nok i seg selv, men klistremerke, kobber-tuber og radiator ser dessverre ikke så snertent ut. Grå brenner, lite matchende viftekontroll-dings, samt dårlig integrert temperatur-viser trekker heller ikke opp.

10k, ikke 20k.

Lenke til kommentar
vel kjenner en som selger vapochill med P4 2,4 @ 3,6 med 2x512 Corsair XMS3500 Bh-5 brikker, Asus P4C800E-deluxe, 5950 ultra fra nvidia, 200 gig hard-disk og dvd brenner..han skal ha 9000 for sitt..så dette er på jordet

Kan du ikke bare inrømme at du tok feil, at du trodde det var vannkjøling etc, at du har en venn som selger en tillsvarendet pc til 9000kr betyr jo ikke at det blir en riktigere pris :ermm: (han foreslo 7k)

10.000 høres riktig ut for meg, selv om jeg ikke haddet kjøpt den selv. Det som koster noe på denne pcen er ikke vært noe for meg (div harry aritkler + vapochill). haddet heller brukt penger på et gt6800 gs med støvsuger + bra ramm etc (dere fatter bildet).

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Ja, eller kanskje 30.000! Bare hiv den opp på QXL, så får du garantert det dobbelte av hva en PC er verdt.

Ikke bry deg om at tilstedeværelsen av PC-er er betraktelig mye større i samfunnet nå enn det var for 4-5 år siden, og folk generelt vet sånn ca. hva en PC er verdt. Det har ingenting å si.

ha ha ha! humrer alltid av sammenligningene dine

Lenke til kommentar

Hei! Jeg selger en vapo.. altså den 2,4 vapon som sto tidligere her.. Har fått bud på 9k og det synes jeg er greit.. Dumt nok at han ikke kan hente den før om 1 uke så om noen vil ha den før det send en pm eller mail..

Btw 20k for dette? Helt sykt..

Den jeg har er PE versjonen er med original plexi glass dør også.. Synes ikke denne er verdt 20 000, men hvem vet.. QXL.no kan du være heldig?

Normal bruktpris er vel ca 40-50% av nypris.. og denne kostet så absolutt ikke 40 000 da den var ny ;)

Men lykke til uansett ;) får håpe du får best mulig pris for den da!

Lenke til kommentar

Mye sinnsyke priser ute å går her ja... 20k? ahaha :)

Bedre maskin på komplett for du LETT for 10 000 (uten kabinett og vapo seff)

Satte bare opp kjapt og kom frem til at en ny pc til 10 000 ville være bedre på følgende punkter:

+Corsair minne

+Dual layer DVD brenner

+Radeon 9800PRO

Dette er selvfølgelig bare satt opp kjapt, men det er A64, nforce3 250 og 3400+.

Mye skal vi si vapoen er verdt.. Synes ikke det kabinettet der var spesiellt pent, så si 6000. Pc deler taper seg jo fortere enn nybiler, så da kan du jo dele prisen med 2.. 8000,-.

Selvfølgelig satt på spissen, men tror ikke du får solgt en brukt pc for 20 000, nesten uansett åssen speccs den har.

Til og med Superpcen som Øivind Dahle har satt opp har jo ikke høyere nypris enn 30 000...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...