karl hungus Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 hei alle sammen driver for tiden og leter etter et lydl¢st skjermkort, forel¢pig ser det ut som det må bli Sapphire 9600XT Ultimate Edition eller ditto 9800XT, sistnevnte er litt dyr. men, nå ser det ut som om Nvidia har fått fingeren ut med 6000-serien sin, og det jeg da lurer på er om noen vet om ålreite Nvidia-kort som ikke bråker så fælt ?? ser jo unektelig g¢y ut med den der SLI-funksjonen, da... Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 det er jo litt rart at bare ATI klarer lage kort som ikke bråker ? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Vel, du kan kjøpe 9800XT og deretter kjøpe ATI Silencer fra Microplex. Den er virkelig lydløs! Og meget bra! Lenke til kommentar
SmyGen Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 ATI er ikke helt lydløs den heller. Uansett kan du bare kjøpe Arctic Cooling til både ATI eller NVIDIA. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 men, nå ser det ut som om Nvidia har fått fingeren ut med6000-serien sin, og det jeg da lurer på er om noen vet om ålreite Nvidia-kort som ikke bråker så fælt ?? Det er vel primørt de som ikke liker nvidia som mener de bråker for mye... Har et POV GeForce 6800 Ultra, det overdøver ikke Pabst kabinett-vidten min som oppererer på 26db nvidia kortet justerer hastigheten på viften etter driveren er lastet inn. alternativ kan du sette på en VGA silencer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå