Morten1 Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Jeg har en bærbar pc som det sitter en 256MB So-DIMM 266MHz RAM brikke i... Jeg har mulighet til å kjøpe billige 2x512MB brikker.. Men disse er 333MHz... Kan jeg bruke disse i min pc? ModeratorEdit: Det heter hvilken og ikke hvem når du spør om hardware. (Spørreordet hvem er forbeholdt spørring om personer.) Endret 14. september 2004 av Simen1 Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Ikke lurt og blande minnebrikker med forskjellige hastigheter enn om du har et hk som er spesialisert for slikt. btw: noe som irriterer meg litt, "Hvem So-DIMM kan jeg bruke" altså jeez? er jo ti talls slike poster med overskrifter som "Hvordan tastatur og mus" osv.. edit: velkommen til forumet Endret 13. september 2004 av Chris88 Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Ja du har ett poeng der, Hvem tastatur? Sry, bare måtte si at dette er totalt sKeivT Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Første post så jeg unnskylder deg kanskje.. Nei.. Det gjør jeg overhodet ikke, det går da ikke an å skrive Hvem om ting... Dårlig bruk av emnefeltet det der, og riktignok er det dårlig bruk av plass på forumet av meg ved at jeg klager på deg nå, men jeg blir litt språk-nazi når jeg ser poster hvor folk spør "hvem ditt" og "hvem datt", jeg vet at vi har en tråd her på forumet et sted om skrivefeil vi irriterer oss over, kanskje du skulle sjekket ut den før du postet her.... Vel, det var mine ord. Jeg har talt. God natt til deg, og hei til "Trymskvadet"... EDIT: Mener ikke å skremme deg vekk fra forumet... Noen som vet hvem sider jeg kan sjekke ut for info om hva som har gjort norge kjent i det store utland? Og hvem eksterne harddisk som er best å ha? Endret 13. september 2004 av eckmann Lenke til kommentar
Morten1 Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Takk for all den POSSITIVE responsen!!!! Var en som nesten hadde litt folkeskikk her... Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Du kan fint putte 333ram i pcen din som kun har 266. Den nye raskere ramen vil bare kjøre på 266 istedet (hvis ikke hovedkortet ditt kan talke 333 da). Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Takk for all den POSSITIVE responsen!!!! Var en som nesten hadde litt folkeskikk her... Ta det heller som konstruktiv kritikk og lær av dine feil.. Eller kanskje enda bedre, du husker at du gjorde feilen første gang du postet neste gang du gjør samme feil.... Lenke til kommentar
Sir Spiff Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 du har vel bare to minne slotter i den bærbare pcen, så skjekk med pcen hjemme side om den støtter brikker på 512mb med 333mhz. hvis den gjør det så sier jeg ta ut den gamle å gå for de to. Lenke til kommentar
Morten1 Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Har to minne slotter som kan ta 512MB hver... Så da går jeg for 2x512MB jeg... Takk for hjelpen brsseb og Sir Spiff!! Det var alt jeg lurte på... Og til deg eckmann... Hvis du syntes innlegget mitt var så "unødvendig"... Hvorfor gadd du da i det heletatt å svare? Du kunne jo bare ha trykket på "TILBAKE" knappen og sett på neste innlegg....... Men samma det... Gir F*** i om noen få ikke liker det jeg skriver.... Lenke til kommentar
*MIB*Viking Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Du nevner selv ordet folkeskikk Morten1, og det er du som mangler det. Det de etterlyser er et mer gjennomtenkt innlegg og jeg må si meg enig med kritikerne. Så at det kun er noen få som er uenige med deg? Litt merkelig start på et forum og siden det er så mange som kritiserer dine innlegg så er det kanskje noe i det? Bedre å tenke seg om enn å begynne med d..ttslenging? Lenke til kommentar
Morten1 Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Et mer gjennomtenkt innlegg? Jeg spurte bare om jeg kunne bruke RAM som hadde en hastighet på 333MHz når brikken som fulgte med pc'n er på 266MHz... Hva er det som er så ugjennomtenkt med det spm? Eller, man får vel ikke spørre om noe her? Og ang. drittslenging.... Se hvem som begynte å slenge dritt... Jeg sitter ikke å tar imot dritt om noe som var ment som et lite spørsmål... Kan hende dette spørsmålet er simpelt og idiotisk for noen... Men alle har ikke like mye erfaring med hardware i pc'er.... Sorry til alle som syntes dette er et dumt,irriterende eller unødvendig spm, men det må da være lov til å spørre om noe teknisk på detta forumet..... Endret 14. september 2004 av Morten1 Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Morten1, ro deg ned. Bare forstå at du må worke med gramattikkken. Tar man en rolig tone får man som regel ett hyggelig svar tilbake. 2x512 er topp Lenke til kommentar
Morten1 Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Herregud... Sorry for èn liten skrivefeil da... Skal slutte å bruke dette forumet jeg... Siden det tydligvis er forbeholdt perfekte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå