Gjest mafister Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 Hei; Jeg har planer om å kjøpe meg et digitalt kamera til å ta bilder utendørs i alt slags vær. Jeg er i utgangspunktet ute etter et billig kamera. Noen, som kan gi meg anbefalinger? Frode :smile: Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 Hva mener du med "billig" kamera? Hva er behovene dine ellers? Det er vanskelig å gi konkrete råd uten å vite mer om dette. Flest Megapiksler for pengene gir kanskje HP 318, mens Casio QV-4000 gir svært god bildekvalitet for en forholdsvis rimelig penge. Hvor godt disse takler "alt slags vær" vet jeg ikke, men generelt vil jeg anta at ingen av disse kameraene er gode under ekstreme forhold. Vennlig hilsen Martin Wirak Digitalkamera.no Lenke til kommentar
chap Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 For ikke å forglemme Olympus 860-l som bare koster rett over 3000 og tar helt greie bilder dersom du ikke skal printe større en 10x15 cm (den størrelsen du får vanlige bilder på). Dette funker bra både inne og ute, men husk blitz-avstanden: ingen personer nermere enn 1 meter, og ikke lengre fra enn c.a 5-7 innendørs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå